Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta TV app op Samsung 9+

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta TV app op Samsung 9+

    Ik kan alleen NPO1 kijken op mijn telefoon. Bij NPO2 en 3 blijft ie bufferen.
    Bij de rest krijg ik een wit scherm met met tekst:

    DELTA TV is gestopt
    App opnieuw openen
    Feedback verzenden

    [img]9e86841d-75a6-45d9-907f-d48265c7e6ce.jpg[/img]

  • #2
    Ja het is wat met dat delta ik kijk helemaal niet meer is gewoon 1 puinhoop

    Reageer


    • #3
      Ik weet niet of het aan de app zelf ligt maar je hoeft die niet te gebruiken. Ga gewoon naar de website https://tv.delta.nl/ waar je precies hetzelfde kan als met de app.

      Overigens heb ik begrepen dat er gewerkt wordt aan een nieuwe app. Geen idee wanneer die gaat komen...

      Reageer


      • #4
        Klopt helemaal Marco77. De website is een goed alternatief als de app niet werkt. Er wordt gewerkt aan een nieuwe app. Kan nog niet aangeven wanneer deze precies beschikbaar komt. Probleem is Android 8 op nieuwere toestellen. De app werkt daarmee niet lekker samen. Zelfde geld voor de nieuwe iOS versies.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          Kijk hier wordt meegedacht en opgelost!!!
          Nu Delta nog Met die website gaat het prima overigens!!
          Wel lastig dat wanneer jezelf met de tijd meegaat(nieuwe smartphone) je problemen aan de andere kant gaat ondervinden.

          Reageer


          • #6
            Ik heb ook een Samsung S9+ en sinds ik die heb alleen maar ellende, alleen NPO1, 2, 3 en VRT, Canvas werken nog. Op de ipad geen enkel probleem!
            Heb ook al een paar keer het fout rapport gestuurd maar feedback nul komma nul!
            Nu log ik hier in en zie dat ik niet de enige ben

            Reageer


            • #7
              Het kan zeker fout gaan bij een Galaxy S9+ die waarschijnlijk al wel Android 8.1 zal hebben maar niet bij iedere Android 8 telefoon, op de Samsung van mij werkt het (Delta TV app) gelukkig gewoon.

              Over twee dagen is het Q4 dus vanaf dat moment kan dus de langverwachte nieuwe versie verschijnen.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X