Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mijn opnames niet meer op computer te bekijken

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Mijn opnames niet meer op computer te bekijken

    Sinds enige dagen kan ik mijn opnames of programma gemist niet meer op de Mac computer bekijken, niet in Safari en niet in Chrome. Foutmelding (ERROR LOADING FILE) en vraagteken in venster geeft aan dat JW player 7.3 benodigd zou zijn, dat is echter een download van 60,00 euro. Apple update geeft voor alle programma's dat er geen updates zijn.
    Ik betaal al voor Delta TV via al mijn apparaten, waarom kan ik dit niet zien zonder iets extra te moeten aanschaffen?
    Of hoe is dit (weer) op te lossen?

  • #2
    Het ligt niet aan jouw computer, Paul en/of Eva. Ik heb hetzelfde. Schaf vooral niets aan...

    Reageer


    • #3
      Vreemd zowel Chrome als Firefox heeft nu weer (ineens) de JWPlayer nodig, ook bij mij.

      Bij Programma gemist dan en niet bij Live TV.

      Reageer


      • #4
        Nog even ter info: Inderdaad, ook bij ons werkt Live TV gewoon, maar Gemist en Mijn Opnames werken niet.
        We weten nu dus wel zeker dat het niet aan ONZE computers ligt (als het op verschillende platforms en bij 3 verschillende browsers fout gaat ligt het niet aan ons ! (wat Delta eerst wel weer zou zeggen,,, zeker als er een Mac in het spel is)

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
          Het ligt niet aan jouw computer, Paul en/of Eva. Ik heb hetzelfde. Schaf vooral niets aan...
          Dank je, sorry zie nu pas jouw bericht, na eerdere reactie op 3pinter.
          Je bericht is dus in zekere mate geruststellend en bespaart ons tijd en moeite, MAAR,,,,.... Wat wordt eraan gedaan en waarom wordt dat niet even gecommuniceerd naar KLANTEN !!! Ik betaal voor een dienst en die kan ik nu al bijna 2 weken niet gebruiken,,,,,

          Reageer


          • #6
            Programma gemist in Firefox (macOS) doet het vandaag weer.

            Dus wie weet bij jullie misschien ook dan.

            Reageer


            • #7
              Beste mensen., Gedeelde smart is bij Delta dubbele smart. Ik kijk niet meer via de app vanwege de vele onverklaarbare storingen maar via het kastje onder de TV. En jawel, ook daar doen al mijn opnames niets meer.
              Schaf dus indd niets aan maar laat Delta eerst maar hun ondeugdelijke produkt op orde maken.

              Reageer


              • #8
                Nog altijd niets gehoord van Zeelandnet/Delta,,... ondanks een storingsticket en directe mail met klantenservice. Ze geven aan dat ze het zeer druk hebben en dat daarom een reactie lang op zich kan laten wachten. Waarom zou dat zijn?
                Inmiddels wel ontdekt dat het inderdaad niet aan onze Mac's of PC's ligt: Of ik wel of niet programma gemist en mijn opnames kan terugkijken verschilt per IP adres,,.. Wie daar de reden van weet mag het zeggen ! Het ligt ook niet aan een Mac of PC of met welke browser, wij hebben ze ongeveer allemaal geprobeerd en voor alle apparaten geldt hetzelfde op elk IP adres. Wel of geen Delta IP adres maakt ook niet uit, het lijkt haast willekeurig, zowel Delta, KPN als Ziggo aansluitingen geprobeerd. (het lijkt mij niet handig hier de IP adressen te geven waar het wel en niet werkt, maar als Delta er eens aan toekomt om te reageren dan kan ik ze geven)

                Reageer


                • #9
                  Het blijft allemaal een beetje vaag verhaal want Live TV werkt dan weer wel met Silverlight in Safari (macOS).

                  Maar volgens deze tabel zou het toch ook met de JWPlayer 7.8.2 moeten werken.

                  Volgens mij is dit vroeger wel zo geweest (de publieke tv kanalen dan).

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X