Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

tvOS app Apple TV

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • tvOS app Apple TV

    Gaat Delta nog komen met een tvOS app voor de Apple TV zodat ik daarmee live tv en mijn opnames kan bekijken? En ik bedoel dan niet via Airplay maar een echte app voor de Apple TV. Het huidige interactieve tv kastje vind ik nl. lelijk, onhandig en te duur, en heb geen zin in weer een extra kastje waardoor je de tv iedere keer moet omschakelen van de Apple TV naar het Delta kastje als je bv Netlix gekeken hebt en je even live tv wilt kijken.
    Wie weet dit?

  • #2
    heeft een Apple TV ook Safari ??
    zo ja, dan kun je voorlopig via Safari kijken.

    Reageer


    • #3
      Nee, uiteraard niet.

      Reageer


      • #4
        Ik zag dat je hier nog geen antwoord hebt ontvangen hoeiendag.

        Hou er maar geen rekening mee dat er een speciale app zal gaan komen voor AppleTV. Ik heb een melding doorgezet voor je naar de ontwikkelaars, want ik zie de meerwaarde hiervan wel in betreffende de extra kastjes, maar voorlopig zie ik het niet gebeuren.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          Hoi Matthijs,

          Dank voor je antwoord, ik vrees ook dat dit niet gaat gebeuren vanwege de extra inkomsten van die DIT ontvanger. Maar ik blijft toch een beetje hopen. Ziggo doet het namelijk wel.

          Reageer


          • #6
            ik denk ook aan de aanschaf van een Apple TV. Het kastje van Delta is echt waardeloos als het gaat om de beeldkwaliteit van terugkijken of gemaakte opnamen. Kan je dan niet streamen vanaf de iPhone (waar de Delta App wel op werkt? Je kan toch het beeld van de iPhone casten naar de Apple TV?

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X