Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik krijg bij terugkijken de melding: Unknown playback error. Wat nu?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik krijg bij terugkijken de melding: Unknown playback error. Wat nu?

    ik krijg bij terugkijken via "uitzending gemist" op de computer de melding "unknown playback error"

  • #2
    Ervaar je dit bij alle zenders / programma's of alleen bij bepaalde zenders / programma's? Zo ja, welke dan?

    Ervaar je deze melding alleen bij het terugkijken?

    Kijk je via de Delta Interactieve TV ontvanger, via de app of via tv.Delta.nl.
    Heb je het al eens geprobeerd om op een andere functionaliteit te testen of het daar wel lukt?

    Reageer


    • #3
      - bij alle zenders
      - zowel bij terugkijken via "uitzending gemist" als bij terugkijken via tv-gids van een programma dat eerder werd uitgezonden
      - ik kijk via tv.delta.nl
      - op mijn mobiiel via app lukt het ook niet dan krijg ik "error Het certificaat van deze server is ongeldig".(Iphone 5s)
      - wat bedoel je op een andere functionaliteit? tv kijken rechtstreeks op mijn computer lukt wel

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door gbebber
        - bij alle zenders
        - zowel bij terugkijken via "uitzending gemist" als bij terugkijken via tv-gids van een programma dat eerder werd uitgezonden
        - ik kijk via tv.delta.nl
        - op mijn mobiiel via app lukt het ook niet dan krijg ik "error Het certificaat van deze server is ongeldig".(Iphone 5s)
        - wat bedoel je op een andere functionaliteit? tv kijken rechtstreeks op mijn computer lukt wel
        Bedankt voor de duidelijke informatie!

        Gebruik je op jouw iPhone toevallig een andere browser als op de computer?
        Zo ja, zou je deze browser eens kunnen proberen op jouw telefoon en kijken of dit wel werkt?

        Reageer


        • #5
          Ik wilde net dezelfde vraag stellen ,
          Ik wil via de TVGids op de PC een programma in de tijdlijn terugkijken, klik deze aan, druk op terugkijken en krijg dan de melding "Deze opname kan niet afgespeeld worden. Probeer het later nog eens."

          Dit is bij alle zenders via verschillende browsers geprobeerd (Chroom en IE)
          Op de iPhone werkt dit ook niet en krijg dezelfde melding.

          Reageer


          • #6
            Sinds afgelopen vrijdag dezelfde melding op IPhone 7:
            "Het certificaat van deze server is ongeldig. Mogelijk maak je verbinding met een server die zich voordoet als 'drm01.tv.delta.nl' waardoor je vertrouwelijke informatie gevaar kan lopen"
            Live tv kijken via de app lukt wel. Alleen bij opnames terugkijken komt bovenstaande melding. Zojuist gebeld met de helpdesk. Het heeft kennelijk te maken met de update die onlangs is uitgevoerd op Delta interactieve tv betr. de problemen met het doorspoelen (zie evt. dat topic). Niet alle apparaten hebben te lijden onder de storing. Het is volgens Delta afhankelijk van het besturingssysteem van het apparaat. Dat verklaart waarschijnlijk waarom het op mijn Ipad2 en de IPhone van mijn man (IPhone5) wel lukt opgenomen programma's te bekijken. Er komt op korte termijn een nieuwe app, waarmee eea opgelost zou moeten zijn, Hoe lang op "korte" termijn duurt kon de vriendelijke medewerkster mij niet zeggen. Wel dat er in het 4e kwartaal van dit jaar in ieder geval een nieuwe app komt waarin ook het kanaal SBS9 opgenomen zal zijn.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Anette
              Oorspronkelijk gepost door gbebber
              - bij alle zenders
              - zowel bij terugkijken via "uitzending gemist" als bij terugkijken via tv-gids van een programma dat eerder werd uitgezonden
              - ik kijk via tv.delta.nl
              - op mijn mobiiel via app lukt het ook niet dan krijg ik "error Het certificaat van deze server is ongeldig".(Iphone 5s)
              - wat bedoel je op een andere functionaliteit? tv kijken rechtstreeks op mijn computer lukt wel
              Bedankt voor de duidelijke informatie!

              Gebruik je op jouw iPhone toevallig een andere browser als op de computer?
              Zo ja, zou je deze browser eens kunnen proberen op jouw telefoon en kijken of dit wel werkt?
              Op de Iphone heb ik Safari gebruikt op de computer Firefox. Als ik op de computer Safari gebruik krijg ik dezelfde foutmelding, dat schiet dus niet op.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door huizewisteria
                ...Het is volgens Delta afhankelijk van het besturingssysteem van het apparaat...
                Klopt. Op verschillende iPhones werkt het namelijk wel. Het lijkt wel dat het alleen voorkomt op Apple voor als nog.

                Nieuwe app is idd in ontwikkeling. Ziet er al goed uit Deze willen we ook snel beschikbaar stellen.
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer


                • #9
                  Dank je, maar mijn oorspronkelijke vraag ging met name over het niet functioneren van "gemist" op mijn computer, daar heb ik nog steeds geen passend antwoord op, het werkt dus niet op Fireworks en ook niet op safari, ik heb macOS High Sierra versie 10.13.6
                  Ik heb gecontroleerd of het op Iphone werkte op verzoek van moderator Anne (werkt dus ook niet), nu gaan de oplossingen richting Iphone maar dat is voor mij niet zo interessant, mij gaat het n.l. enkel en alleen om "gemist" te kunnen kijken via mijn computer wat voorheen wel lukte en nu niet meer.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door gbebber
                    Dank je, maar mijn oorspronkelijke vraag ging met name over het niet functioneren van "gemist" op mijn computer, daar heb ik nog steeds geen passend antwoord op, het werkt dus niet op Fireworks en ook niet op safari, ik heb macOS High Sierra versie 10.13.6

                    Reageer


                    • #11
                      Ik heb zojuist Silverlight verwijderd, dat maakt geen verschil

                      Reageer


                      • #12
                        Ik ben echt niet thuis op Apple gebied. Voor zover ik weet zijn er alleen wat problemen met certificaat errors op de iPhone. Die zijn te omzeilen door naar https://tv.delta.nl te gaan. Andere problemen, met Apple, zijn bij mij niet bekend.
                        A prudent question is one-half of wisdom

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                          Ik ben echt niet thuis op Apple gebied. Voor zover ik weet zijn er alleen wat problemen met certificaat errors op de iPhone. Die zijn te omzeilen door naar https://tv.delta.nl te gaan. Andere problemen, met Apple, zijn bij mij niet bekend.
                          Dit is een wel erg onbevredigend maar voor mij als Apple gebruiker niet onverwacht antwoord want het is altijd o zo gemakkelijk om bij welk probleem dan ook het probleem over de schutting van Apple te gooien en daarmee het eigen tuintje schoon te houden. De error-melding wordt niet gegenereerd door Apple maar door de site van Delta-tv[ img]4746484d-1f6c-4727-82f9-8de11468266d.png[/img] Graag dus een oplossing want het is behoorlijk vervelend dat de functie "Gemist" op de computer plotseling niet meer werkt.

                          Reageer


                          • #14
                            We hebben het vaker gezien.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door ruko1960
                              Ik wilde net dezelfde vraag stellen ,
                              Ik wil via de TVGids op de PC een programma in de tijdlijn terugkijken, klik deze aan, druk op terugkijken en krijg dan de melding "Deze opname kan niet afgespeeld worden. Probeer het later nog eens."

                              Dit is bij alle zenders via verschillende browsers geprobeerd (Chroom en IE)
                              Op de iPhone werkt dit ook niet en krijg dezelfde melding.
                              Ik heb nog geen antwoord gehad op mijn opmerking, zie hierboven, heb je hier overheen gelezen?

                              Het is geen Windows, Apple of iPhone probleem maar een Delta probleem.
                              Ik heb dit probleem op al mijn apparaten, windows, apple, iPhone en iPad met verschillende browsers

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X