Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Problemen met bekijken film San Andreas

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Problemen met bekijken film San Andreas

    hallo,
    we wouden vandaag san andreas herbekijken die gisteren op tv was en tot onze verbazing worden enkel de 1ste 3minuten afgespeeld en dan begint deze gewoon opnieuw ?
    ik had hem ook opgenomen maar hier idem enkel de eerste 3min en dan begint de film opnieuw.
    als je hem gewoon opzoekt staat erbij 02u15 maar het moment dat je deze aanklikt en hij begint af te spelen krijg je 03:36 .

    kan dit nagekeken worden zodat de gehele film terug opgevraagd kan worden aub.

    alvast bedankt.

  • #2
    Beste dvlaminck,

    Welkom op ons Serviceforum!

    Zoals ik je via Social Media al heb verteld, zal ik kijken wat ik voor je kan betekenen.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door dvlaminck
      hallo,
      we wouden vandaag san andreas herbekijken die gisteren op tv was en tot onze verbazing worden enkel de 1ste 3minuten afgespeeld en dan begint deze gewoon opnieuw ?
      ik had hem ook opgenomen maar hier idem enkel de eerste 3min en dan begint de film opnieuw.
      als je hem gewoon opzoekt staat erbij 02u15 maar het moment dat je deze aanklikt en hij begint af te spelen krijg je 03:36 .

      kan dit nagekeken worden zodat de gehele film terug opgevraagd kan worden aub.

      alvast bedankt.

      Reageer


      • #4
        vanavond 28-05-2018, VERONICA, 22.50h word deze daar uitgezonden!!!!!!

        Reageer


        • #5
          Thnx dat had ik reeds doorgekregen van Anette maar dat neemt niet weg dat er een probleem was natuurlijk.

          Reageer


          • #6
            Beste dvlaminck,

            Hoewel we weten dat er zich een probleem heeft voorgedaan, kunnen we de opname helaas niet meer terughalen.
            Mocht deze herhaald worden, dan zal deze wel opgenomen kunnen worden. Tot die tijd kun je het beste een beroep doen op een online filmdienst.

            Reageer


            • #7
              Dank je heb hem ondertussen al gezien dankzij de snelle hulp van Anette

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X