Goeiendag,
Ik had al weer een poosje niet van me laten horen, maar Motorsport.tv heeft de hik. Het beeld is niet vloeiend.
edit: Na enkele minuten verschijnt er "error: network failure" in beeld, daarna pauzeert de uitzending of stopt er mee.
Zojuist even European Le Mans Series gekeken, maar heb hierbij geen hapering, blokken of verstoring ondervonden. Getest via PC en mobiel.
Goeiendag,
Ik heb net nog even gekeken en het is er nog steeds. Het is een subtiele versnelling-vertraging van het beeld.
Afgelopen zondag heb ik de ELMS op YouTube gevolgd (dit wordt uitgezonden door de organisatie zelf) en het beeld was vloeiend.
Heb nu nogmaals even gekeken en op dit moment lijkt het wel weer goed te zijn.
Goeiemorgen,
Alles werkt op het moment weer naar behoren. Ik ben benieuwd of ik de 24 uur van Spa-Francorchamps in z'n geheel kan gaan volgen.
Alvast prettig weekend en tot binnenkort...............?
zat vanavond ook naar motorsport te kijken, het beeld was heel schokkerig en blokjes in beeld. Ik dacht dat het een hele oude film was en dat het daar aan lag. Even later liep de hele DIT vast.
Ik heb een melding doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling. Het beste geef je dit trouwens door via Twitter of Facebook, want dat wordt in het weekend sneller opgepakt.
Ik heb een melding doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling. Het beste geef je dit trouwens door via Twitter of Facebook, want dat wordt in het weekend sneller opgepakt.
Ik heb geen Twitter of Facebook account, zodoende dat ik op dit forum reageer.
Reageer