Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ziggo

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ziggo

    Ik heb interactieve TV van Delta maar kan niet hiermee niet inloggen op Ziggo op mijn iPhone en Mac. Hoe is dit op te lossen?

  • #2
    vertel es wat meer
    wat wil je precies ??

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl
      vertel es wat meer
      wat wil je precies ??
      Ziggo sport zien op mijn Mac en iPhone. Volgens Delta moet je inloggen met je postcode en kaartnummer (die ik dus niet gebruik). Dit lukt niet dus.

      Reageer


      • #4
        om Ziggo sport te bekijken moet je het aanvullende Ziggo sport pakket hebben.
        om daar naar te kunnen kijken op je TV heb je een smartcard nodig.
        daarna kun je met je smartcard-nummer inloggen op Ziggo sport Go.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door fred44nl
          om Ziggo sport te bekijken moet je het aanvullende Ziggo sport pakket hebben.
          om daar naar te kunnen kijken op je TV heb je een smartcard nodig.
          daarna kun je met je smartcard-nummer inloggen op Ziggo sport Go.
          Ik heb dat pakket maar dus via mijn interactieve TV en hierbij heb je geen smartcard nodig. Dus ik betaal meer voor de iTV maar krijg minder functionaliteiten.

          Reageer


          • #6
            dat is een mogelijkheid die kennelijk nog niet verwerkt is in de samenwerking tussen Delta en Ziggo.
            stuur dus maar een email naar [email protected]
            vermeld klantnummer en leg het probleem daar voor.
            op de een of andere manier zal daar toch ook een oplossing voor bedacht moeten worden.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door fred44nl
              dat is een mogelijkheid die kennelijk nog niet verwerkt is in de samenwerking tussen Delta en Ziggo.
              stuur dus maar een email naar [email protected]
              vermeld klantnummer en leg het probleem daar voor.
              op de een of andere manier zal daar toch ook een oplossing voor bedacht moeten worden.
              al gedaan...thanks

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door JohnB
                Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                vertel es wat meer
                wat wil je precies ??
                Ziggo sport zien op mijn Mac en iPhone. Volgens Delta moet je inloggen met je postcode en kaartnummer (die ik dus niet gebruik). Dit lukt niet dus.
                Momenteel is het bij Ziggo alleen mogelijk om hier gebruik van te maken voor klanten die digitaal kijken met een smartcard. Dit komt omdat de koppelcode inderdaad dient te bestaan uit een smartcardnummer en postcode. We zijn druk in gesprek met Ziggo om hier ook gebruik van te kunnen maken zonder smartcard.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X