Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Op mobiel live tv kijken hoe??

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Op mobiel live tv kijken hoe??

    Goedemiddag mijn gehandicapte zoon heeft een sportpakket via zeelandnet dit wil hij graag op zijn mobiele telefoon live bekijken als hij bij ons logeert en wij hebben kpn alles in 1 en geen sportpakket.
    Graag horen we hoe hij wij zijn delta app live tv kan kijken?
    Ik heb zijn smartcard aan zijn mijndelta gekoppeld maar helaas ook dat helpt niet?

  • #2
    Hallo joostmans1997, welkom op het forum.

    Als hij met die mobiel een internetverbinding heeft, zou die app gewoon moeten werken.

    Reageer


    • #3
      Maar alles blijft vergrendeld ook al loggen we in met zijn mijndelta inloggegevens

      Reageer


      • #4
        het sportpakket dat je bij Zeelandnet/Delta gebruikt komt van Ziggo.
        je kunt dus met de Delta-app niet naar het sportpakket kijken.
        het werkt alleen via de Ziggo sport app, waarbij je die app moet koppelen aan het Zeelandnet/Delta account.

        Reageer


        • #5
          Heeft het thuis wel gewerkt op z'n mobiel?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door joostmans1997
            Maar alles blijft vergrendeld ook al loggen we in met zijn mijndelta inloggegevens
            als je de Delta-app gebruikt, dan moet je inloggen met het Delta gebruikersnaam en wachtwoord.
            dat moet gewoon werken, in ieder geval via een Zeelandnet/Delta netwerk.
            maar het sportpakket vind je daar niet bij.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door fred44nl
              Oorspronkelijk gepost door joostmans1997
              Maar alles blijft vergrendeld ook al loggen we in met zijn mijndelta inloggegevens
              als je de Delta-app gebruikt, dan moet je inloggen met het Delta gebruikersnaam en wachtwoord.
              dat moet gewoon werken, in ieder geval via een Zeelandnet/Delta netwerk.
              maar het sportpakket vind je daar niet bij.
              Van welk netwerk je gebruik maakt zou geen verschil meer mogen uitmaken. App moet zelfs in de hele Europese Unie werken!

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Jos
                Van welk netwerk je gebruik maakt zou geen verschil meer mogen uitmaken. App moet zelfs in de hele Europese Unie werken!
                ja, maar op de Delta-app ga je geen Ziggo-sport pakket vinden.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door joostmans1997
                  Goedemiddag mijn gehandicapte zoon heeft een sportpakket via zeelandnet dit wil hij graag op zijn mobiele telefoon live bekijken als hij bij ons logeert en wij hebben kpn alles in 1 en geen sportpakket.
                  Graag horen we hoe hij wij zijn delta app live tv kan kijken?
                  Ik heb zijn smartcard aan zijn mijndelta gekoppeld maar helaas ook dat helpt niet?

                  Als u een sportaccount bij Ziggo heeft, doe dan het volgende:
                  Ga naar : https://go.ziggosporttotaal.nl/user/loginhttps://jouw.foxsports.nl/login
                  Een account aanmaken. Met een mailadres en wachtwoord. Daarna kunt u alle zenders van Fox sports bekijken.

                  Misschien dat bovenstaande helpt om de boel aan de praat te krijgen.
                  Suc6 er mee..

                  Reageer


                  • #10
                    ik heb dit dit weekend nog geprobeerd met deze app https://play.google.com/store/apps/d...lomedia.sport1

                    daarna het kaartnummer en postcode invoeren en voila

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door joostmans1997
                      Goedemiddag mijn gehandicapte zoon heeft een sportpakket via zeelandnet dit wil hij graag op zijn mobiele telefoon live bekijken als hij bij ons logeert en wij hebben kpn alles in 1 en geen sportpakket.
                      Graag horen we hoe hij wij zijn delta app live tv kan kijken?
                      Ik heb zijn smartcard aan zijn mijndelta gekoppeld maar helaas ook dat helpt niet?
                      Hallo Joostmans,

                      Wanneer hij het Sportpakket bij ons afneemt kan hij via de FOX Go App of de Ziggo Sport App de programma's bekijken op zijn telefoon, tablet of laptop.

                      Hij moet dan zijn smartcardnummer inclusief postcode invoeren om toegang te krijgen tot de zenders. (smartcardnummer_1234AB)

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X