Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Interactieve TV, zandloper in beeld !

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Delta Interactieve TV, zandloper in beeld !

Zodra ik een TV programma wil terugkijken of een opname op Delta Interactieve TV komt er steeds een zandlopertje midden in beeld dat om de 5 sec knippert, ik zoek nu bijna 1 jaar naar een oplossing maar niemand kan me helpen.
    TV is 1 jaar oud, LG 4K HD met Internet en alles erop en er aan.
    Ga ik naar YouTube dan kan ik alle filmpjes bekijken zonder die zandloper, dus kan het toch niet aan mijn Wifi liggen, of wel ?
    Op de foto zie je mijn zandloper rondje.
    Wie weet de oplossing ? U zou mij zo'n plezier doen.
    Het stoort mij zo dat ik zelfs overweeg naar een andere provider (KPN?) over te gaan, maar ja of dat helpt ?

Test het bekabeld eens uit.

Reageer

Het is altijd het beste om je televisie bekabeld aan te sluiten op het internet.

Reageer

Okee, bedankt voor de tip, ik zal eens een kabel zoeken en dit proberen.
        Maar ik moet dan zeker 10m hebben om naar de meterkast te komen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door ronnyoa
          Okee, bedankt voor de tip, ik zal eens een kabel zoeken en dit proberen.
          Maar ik moet dan zeker 10m hebben om naar de meterkast te komen.
          Als dit werkt zou je kunnen overwegen om je tv via een powerlineadapter met je modem te verbinden, dan hoef je geen kabels te trekken:
          https://www.allesoverdraadloosinternet.nl/homeplug/

Reageer

Welkom op het serviceforum, Ronny

Je zou ook nog kunnen overwegen om (6 maanden gratis) de nieuwe Interactieve TV-ontvanger te proberen. Dan heb je niet van die storende balken in beeld ook. Daarnaast gebruikt deze ontvanger een andere manier van beeldcodering waardoor je misschien een betere verbinding hebt.

Reageer

Zodra ik een TV programma wil terugkijken of een opname op Delta Interactieve TV komt er steeds een zandlopertje midden in beeld dat om de 5 sec knippert, ik zoek nu bijna 1 jaar naar een oplossing maar niemand kan me helpen.
              Ga ik naar YouTube dan kan ik alle filmpjes bekijken zonder die zandloper, dus kan het toch niet aan mijn Wifi liggen, of wel ?
              Het stoort mij zo dat ik zelfs overweeg naar een andere provider (KPN?) over te gaan, maar ja of dat helpt ?
              Hoi ronnyoa,

Mogelijk ervaar je dit icoontje doordat de browser van je televisie niet helemaal geschikt is hiervoor. Bepaalde plug-ins kunnen ontbreken en hierdoor kun je mogelijk niet optimaal genieten hiervan.

Maar zoals GoeRoe al aangeeft kun je natuurlijk onze DELTA Interactieve Ontvanger eens proberen? Wanneer je overigens denk dat deze niet zo fraai staat op het dressoir, kun je de ontvanger ook nog ergens anders plaatsen en een infrarood ontvanger op je dressoir plaatsen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Joeri1991
                Hoi ronnyoa,

Mogelijk ervaar je dit icoontje doordat de browser van je televisie niet helemaal geschikt is hiervoor. Bepaalde plug-ins kunnen ontbreken en hierdoor kun je mogelijk niet optimaal genieten hiervan.

Maar zoals GoeRoe al aangeeft kun je natuurlijk onze DELTA Interactieve Ontvanger eens proberen? Wanneer je overigens denk dat deze niet zo fraai staat op het dressoir, kun je de ontvanger ook nog ergens anders plaatsen en een infrarood ontvanger op je dressoir plaatsen.
                Het is een LG van 2017, welke browser dat is ?, ik zal eens zoeken in het menu, en OF ik dit kan veranderen ?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...