Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TV app op PC

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• TV app op PC

Bij volledig beeld, blijft er zeer storend kanaalinfo staan in de linker boven hoek.
    De balk onderin verdwijnt vanzelf, maar het blokje met kanaalinfo niet.

Hoe krijg je dat weg ?

Ik gebruik de TV app op mijn windows 10 pc met chrome.

Bij mij verdwijnt-ie als ik mijn muis in de rechterbovenhoek zet, of tegen de rechterkant van het scherm.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
      Bij mij verdwijnt-ie als ik mijn muis in de rechterbovenhoek zet, of tegen de rechterkant van het scherm.
      Hoi TheKag,

Heb je dit ook al geprobeerd en werkt dit voor jou?

Reageer

Maakt denk ik niet uit (althans bij mij) waar je de muisaanwijzer plaatst, als het maar buiten beeld is!

Reageer

TheKag heeft gelijk, bij VOLLEDIG scherm verdwijnt het niet maar als ik in het beeld een rechtsklik doe krijg ik een submenu waar je besturingselementen weergeven kan aanvinken. Als je dat doet krijg je een extra lichtgrijze balk met knoppen onderaan en als je daar volledig scherm aanvinkt is het inmiddels beruchte blokje verdwenen als je de muis buiten beeld schuift. Snappie 't nog?

Reageer

ik snap er echt niks van
            over welke app hebben we het eigenlijk ??
            op een laptop / pc kijk je toch via de een of andere browser ??

Reageer

Hij heeft het toch ook over Chrome op Windows 10, geen app natuurlijk.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Kennie-L
                er staat:
                en dan raak ik de war

Reageer

TheKag heeft gelijk, bij VOLLEDIG scherm verdwijnt het niet maar als ik in het beeld een rechtsklik doe krijg ik een submenu waar je besturingselementen weergeven kan aanvinken. Als je dat doet krijg je een extra lichtgrijze balk met knoppen onderaan en als je daar volledig scherm aanvinkt is het inmiddels beruchte blokje verdwenen als je de muis buiten beeld schuift. Snappie 't nog?
                  Kennie-L, dat was de oplossing.
                  Het blok is weg.
                  Onwijs bedankt !!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                    er staat:
                    en dan raak ik de war
                    Niet in de war raken Freddie...
                    Het gaat om de webapplicatie.

Reageer

Ik wil het niet ingewikkelder maken dan het al is, maar bij mij maakt al of niet aanvinken in dat submenu en kiezen voor volledig scherm voor dat blokje niets uit..
                      Met de muisaanwijzer buiten beeld plaatsen ben ik het wel kwijt, maar dat werkt dan weer niet bij volledig scherm en dat ook allemaal met Chrome :8

Reageer

Ja Jos daar gaat het nu net om, het blokje kwijtraken bij volledig scherm in Chrome.
                        En ja, je maakt het wel ingewikkelder want we waren er aan uit.;-)))

Reageer

Inderdaad Jos,
                          het euvel doet zich uitsluitend voor bij volledig scherm.
                          Een dingetje in Chrome denk ik.
                          Is opgelost dus .....

Reageer

Oorspronkelijk gepost door TheKag
                            Inderdaad Jos,
                            het euvel doet zich uitsluitend voor bij volledig scherm.
                            Een dingetje in Chrome denk ik.
                            Is opgelost dus .....
                            Bij mij dus niet en aangezien ik zo maar voor een gemiddelde Chromegebruiker kan doorgaan zou het dus heel goed kunnen dat er nog meer mensen zijn waarbij dit trucje niet werkt en die denken dan misschien weer dat het aan hun zelf ligt, terwijl dat niet waar hoeft te zijn...
                            Vandaar dat ik het toch even gemeld wil hebben! :8

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                            X