Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Live TV kijken via Delta App op Chromecast - buffering issue

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Live TV kijken via Delta App op Chromecast - buffering issue

    Ik heb sinds een week problemen met het Live TV kijken via de Delta TV App op Chromecast.
    Terug kijken gaat prima maar Live TV niet. Netflix etc.. via Chromecast gaat ook zonder problemen.
    Wat kan de oorzaak zijn en hoe kan ik het verhelpen ?

  • #2
    Beste adbreepoel,

    Doet dit zich voor op alle zenders of alleen op specifieke zenders?
    Indien het specifieke zenders zijn kun je deze dan benoemen?

    Reageer


    • #3
      Hallo, dank voor je reactie. Betreft NPO 1, RTL4, RTL7, Veronica.
      Andere zenders heb ik nog niet geprobeerd.

      Mvg
      Ad

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door adbreepoel
        Hallo, dank voor je reactie. Betreft NPO 1, RTL4, RTL7, Veronica.
        Andere zenders heb ik nog niet geprobeerd.

        Mvg
        Ad
        Hi Ad,

        Dankjewel voor deze info. Mag ik je misschien vragen wat je precies voor melding ervaart?
        En met wat voor apparaat gebruik je de tv app?

        Reageer


        • #5
          Chromecast geeft de melding : "buffering" en valt dan op "pauze".
          Kan dan vervolgens niets meer, staat dan vast.

          Reageer


          • #6
            Dag Ad, Joeri1991 heeft daarover geschreven, wil je eens kijken of dit bij jou ook van toepassing kan zijn?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
              Dag Ad, Joeri1991 heeft daarover geschreven, wil je eens kijken of dit bij jou ook van toepassing kan zijn?
              Hoi Ad,

              Heeft dit je nog geholpen bij het vinden van een oplossing of doet het probleem zich nog voor?
              We horen graag van je!

              Reageer


              • #8
                Aangezien er al even niet op is gereageerd, heb ik zelf een "Beste antwoord" gekozen.
                Mocht het nog niet opgelost zijn, laat het even weten, dan haal ik het "Beste antwoord" weg en kunnen we verder zoeken naar een oplossing.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X