Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Slechts enkele zenders op tablet werken

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Slechts enkele zenders op tablet werken

    Op mijn Medion tablet krijg ik met de Delta TV app bij Live TV alleen de zenders NPO 1,2,3 en Zeelandnet te zien. Bij alle overige zenders wordt de app afgesloten. Ik heb de laatste Delta app versie 4.2.1 en mijn tablet werkt op Android 7.1.2. Bij programma gemist werken wel de uitzendingen van bijv. RTL4. Graag een oplossing

  • #2

    Reageer


    • #3
      in de browser Chrome werken alle zenders op mijn tablet.
      Alleen In de app niet. De app diverse malen verwijderd en opnieuw geinstalleerd, zonder resultaat.

      Reageer


      • #4
        Dan kan je in ieder geval via de browser kijken.

        Is er geen update voor het besturingssysteem?
        Wat heeft de app dan voor meerwaarde?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door patrick4561
          in de browser Chrome werken alle zenders op mijn tablet.
          Alleen In de app niet. De app diverse malen verwijderd en opnieuw geinstalleerd, zonder resultaat.
          Nog even geduld, patrick4561... Een update voor de DELTA TV app is nabij en zal deze maand nog uitgebracht worden. Wellicht lost dit jouw probleem ook direct op.

          Reageer


          • #6
            Zou wel fijn zijn als de info over de vereiste besturingssystemen actueel is.
            Nu staat er info over besturingssystemen ( al vele maanden) die niet juist is of waarvan al bekend is dat deze niet werkt.
            Daarmee voorkom je vragen en frustaties.

            Of een vermelding van de problemen die nu bekend zijn en met de volgende update opgelost zullen worden.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Ptrol
              Zou wel fijn zijn als de info over de vereiste besturingssystemen actueel is.
              Nu staat er info over besturingssystemen ( al vele maanden) die niet juist is of waarvan al bekend is dat deze niet werkt.
              Daarmee voorkom je vragen en frustaties.

              Of een vermelding van de problemen die nu bekend zijn en met de volgende update opgelost zullen worden.
              Je eerste opmerking ben ik het inderdaad mee eens, Ptrol. De tweede iets minder, dit omdat de problemen die opdoen niet bij iedere klant opdoen.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Joeri1991
                Je eerste opmerking ben ik het inderdaad mee eens, Ptrol. De tweede iets minder, dit omdat de problemen die opdoen niet bij iedere klant opdoen.
                Problemen zoals deze zijn al vaker voorgekomen. Ook op het Forum kwamen ze langs. Dan kan je op zijn minst vermelden dat er een kans op is.

                Reageer


                • #9
                  Beste patrick4561,

                  Werken de zenders inmiddels weer op jouw apparaten?

                  Reageer


                  • #10
                    Beste forumleden,

                    Aangezien hier aanzienbare tijd geen reactie op is geweest, gaan we een slotje op dit topic hangen.
                    Bedankt voor het meedenken, we hopen dat patrick4561 een antwoord heeft gevonden op zijn vraag.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X