Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

BBC stream ondertiteling probleem?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• BBC stream ondertiteling probleem?

Waar kan ik die (vertraagde) ondertiteling uitzetten?

Daar zijn ze mee bezig, maar is op dit moment nog niet mogelijk. tussen nu en april zou dat moeten gaan kunnen

Reageer

Men zou wel eindelijk eens die storende engelse teletekst ondertiteling op BBC1 en 2 uit kunnen zetten.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door patat
        Hoi patat,

Het is niet mogelijk om deze uit te schakelen op dit moment. De ondertiteling wordt meegezonden vanuit de zender zelf.
        Wel heb ik bij de betreffende afdeling nagevraagd of hier vertraging op zit en zij dit kunnen reproduceren. Bedankt voor de melding!

Reageer

Het is niet echt ondertiteling maar het is voor de hearing impaired, dus het wordt live gedaan. ik kijk voorlopig gewoon via mijn humax box, het is wel grappig als je terug kijkt dat je dit niet hebt, dus niet live kijken maar een beetje geduld en je hebt er geen last van

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Joeri1991
            Oorspronkelijk gepost door patat
            Hoi patat,

Het is niet mogelijk om deze uit te schakelen op dit moment. De ondertiteling wordt meegezonden vanuit de zender zelf.
            Wel heb ik bij de betreffende afdeling nagevraagd of hier vertraging op zit en zij dit kunnen reproduceren. Bedankt voor de melding!
            Het vreemde is, dat via de coax geen ondertiteling zichtbaar is en interactief wel...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jos
              Het vreemde is, dat via de coax geen ondertiteling zichtbaar is en interactief wel...
              Dat vind ik ook vreemd, Wil dit zeggen dat de ondertiteling blijft

Reageer

Laat maar het staat inmiddels uit

Reageer

Ik heb op BBC1 nog steeds die "ondertiteling". ?! Heb ik iets gemist of komt het meer voor?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door etboss
                    Ik heb op BBC1 nog steeds die "ondertiteling". ?! Heb ik iets gemist of komt het meer voor?
                    Je bent niet de enige die zich daar aan stoort :8. Dit is al verschillende malen gemeld, maar wordt maar niet opgepakt!

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                    X