Er gaat iets niet goed als ik via PC of smart phone Live TV wil kijken (dit speelt sinds de nieuwe smart top set box is geintroduceerd; daarvoor geen problemen):
1. Log in via mijn PC met mijn reguliere Delta account (gas, electra en TV abonnementen) @ https://tv.delta.nl/html5/
2. Klik vervolgens op 'Live TV' en krijg dan de pagina te zien met een afbeelding per kanaal met daarop het figuur van een slotje
3. Krijg onderstaande (gebruikelijke) melding te zien
[img]5229f255-5df8-4f6e-b378-1a888aea4f88.jpg[/img]
4. Klik op OK en kom dat op de Delta loginpagina terecht waarop ik inlog met account onder (1)
5. en klik daarna op button 'Terug naar Delta TV'
Teruggekomen op die pagina zijn de slotjes nog steeds aanwezig en krijg ik of de vraag of ik wil inloggen (heb dat net gedaan) of de volgende melding:
[img]4dbe7aec-bed3-4f30-9c27-9de52a64fceb.jpg[/img]
Zo te zien zit ik daarmee in een loop omdat de link waarop ik mijn abonnement zou moeten koppelen (is nooit een issue geweest en is al lang gedaan) niet bestaat (zie onderste afbeelding)
Ik heb zelf het idee dat dit wordt veroorzaakt doordat ik internet heb via mijn werk (apart account) op mijn naam en adres en het TV abonnement gewoon via ons eigen familie Delta account (TV, stroom en gas).
Zelfde verhaal via de Delta app op mijn smart phone.
Kan iemand mij vertellen hoe verder? Alvast bedankt!
1. Log in via mijn PC met mijn reguliere Delta account (gas, electra en TV abonnementen) @ https://tv.delta.nl/html5/
2. Klik vervolgens op 'Live TV' en krijg dan de pagina te zien met een afbeelding per kanaal met daarop het figuur van een slotje
3. Krijg onderstaande (gebruikelijke) melding te zien
[img]5229f255-5df8-4f6e-b378-1a888aea4f88.jpg[/img]
4. Klik op OK en kom dat op de Delta loginpagina terecht waarop ik inlog met account onder (1)
5. en klik daarna op button 'Terug naar Delta TV'
Teruggekomen op die pagina zijn de slotjes nog steeds aanwezig en krijg ik of de vraag of ik wil inloggen (heb dat net gedaan) of de volgende melding:
[img]4dbe7aec-bed3-4f30-9c27-9de52a64fceb.jpg[/img]
Zo te zien zit ik daarmee in een loop omdat de link waarop ik mijn abonnement zou moeten koppelen (is nooit een issue geweest en is al lang gedaan) niet bestaat (zie onderste afbeelding)
Ik heb zelf het idee dat dit wordt veroorzaakt doordat ik internet heb via mijn werk (apart account) op mijn naam en adres en het TV abonnement gewoon via ons eigen familie Delta account (TV, stroom en gas).
Zelfde verhaal via de Delta app op mijn smart phone.
Kan iemand mij vertellen hoe verder? Alvast bedankt!
Reageer