Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Abonnementen koppelen?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Abonnementen koppelen?

    Er gaat iets niet goed als ik via PC of smart phone Live TV wil kijken (dit speelt sinds de nieuwe smart top set box is geintroduceerd; daarvoor geen problemen):
    1. Log in via mijn PC met mijn reguliere Delta account (gas, electra en TV abonnementen) @ https://tv.delta.nl/html5/
    2. Klik vervolgens op 'Live TV' en krijg dan de pagina te zien met een afbeelding per kanaal met daarop het figuur van een slotje
    3. Krijg onderstaande (gebruikelijke) melding te zien
    [img]5229f255-5df8-4f6e-b378-1a888aea4f88.jpg[/img]
    4. Klik op OK en kom dat op de Delta loginpagina terecht waarop ik inlog met account onder (1)
    5. en klik daarna op button 'Terug naar Delta TV'

    Teruggekomen op die pagina zijn de slotjes nog steeds aanwezig en krijg ik of de vraag of ik wil inloggen (heb dat net gedaan) of de volgende melding:
    [img]4dbe7aec-bed3-4f30-9c27-9de52a64fceb.jpg[/img]
    Zo te zien zit ik daarmee in een loop omdat de link waarop ik mijn abonnement zou moeten koppelen (is nooit een issue geweest en is al lang gedaan) niet bestaat (zie onderste afbeelding)

    Ik heb zelf het idee dat dit wordt veroorzaakt doordat ik internet heb via mijn werk (apart account) op mijn naam en adres en het TV abonnement gewoon via ons eigen familie Delta account (TV, stroom en gas).

    Zelfde verhaal via de Delta app op mijn smart phone.
    Kan iemand mij vertellen hoe verder? Alvast bedankt!
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

  • #2
    En als je in plaats van de button "terug naar Delta tv" op de button "inloggen" klikt?

    Reageer


    • #3
      Dan kom ik daarna weer in die loop terecht.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter
        Dan kom ik daarna weer in die loop terecht.
        Wil je een e-mail sturen naar [email protected] met je relatienummer of postcode en huisnummer in combinatie met de naam en geboortedatum van de contractant?
        Dan ga ik kijken of ik het account kan verversen en het hiermee is verholpen. Graag refereren naar dit topic.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Anette
          Wil je een e-mail sturen naar [email protected]...
          Zal ik doen, kudo's voor je support!
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #6
            Is de foutmelding er nog na ons telefonisch contact?

            Reageer


            • #7
              Neen helaas - probleem bestaat nog steeds.
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #8
                Jammer, dan wil ik je vragen om toch nog eens een e-mail te sturen..

                Reageer


                • #9
                  Done - bedankt voor je reactie...
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer


                  • #10
                    Probleem is inmiddels opgelost - kan TV kijken via het het Delta account waarop we internet hebben afgesloten.
                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X