Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ondertiteling mijn opnames in de delta app

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ondertiteling mijn opnames in de delta app

    Gezocht op forum en dat blijkt jiet mogelijk te zijn.
    Maar als ik via c hromecast de npo app gebruik voor net gemist kan ik WEL ondertiteling aan zetten ook voor nederlandstalige programma's.

  • #2
    Beste cschults,

    Opnemen en terugkijken zijn ook 2 verschillende acties. Hierdoor kan het natuurlijk voorkomen dat je de ondertiteling, wel kan aanzetten als deze kan worden meegezonden door de zender. Bij een opname neem je op wat je kiest, dit is anders dan terugkijken.

    Reageer


    • #3
      Maar bij opnamen kan ik niet kiezen
      inclusief ondertiteling

      Reageer


      • #4
        Dat klopt. Ik zal dit als feedback meegeven aan de desbetreffende afdeling. Ik weet niet of dit mogelijk is.

        Reageer


        • #5
          Ik vond dit via google o.a.
          Personal Video Recorders bij digitale televisie
          Bij sommige digitale TV-aanbieders worden decoders met Harddisk (PVR, zogenaamde Personal Video Recorders) aangeboden waarmee de beeldlijnen met het teletekst-signaal wel opgenomen worden. Het verdient aanbeveling om dit voor aanschaf uit te testen.
          Meen dat het nml ook kan met de humax maar weet dat niet zeker.

          Lijkt of het dan toch ook mogelijk is direct bij zeelandnet op te nemen, maar verwacht ook enorme uitzoekklus

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Anette
            Dat klopt. Ik zal dit als feedback meegeven aan de desbetreffende afdeling. Ik weet niet of dit mogelijk is.
            Anette dit jaar gaat delta helemaal digitaal. dat houdt meen ik ook in dat men oude video/dvd-recorders niet meer kan gebruiken, omdat die het analoge signaal gebruiken.
            Misschien een extra reden om te kijken of eea te regelen is binnen de app.

            Reageer


            • #7
              Ik heb de vraag uitgezet.

              Reageer


              • #8
                Ik heb begrepen dat ze hier mee bezig zijn, dus dit staat wel op het to do lijstje.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X