Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen toegang meer tot Netflix of programma's terugkijken

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen toegang meer tot Netflix of programma's terugkijken

    Sinds deze week kan ik op NPO niets meer terugkijken en ook Netflix ligt eruit. We kunnen alleen TV kijken.
    Wat kunnen we doen om dit te resetten of opnieuw in te stellen ?

    Graag advies,

  • #2
    Welkom op het forum, Pruijssers

    Kun je vertellen hoe je Netflix en NPO kijkt? Ik vermoed dat je dit op een Smart TV doet, en dat deze zijn internetverbinding kwijt is. Als dat het geval is kun je misschien in de instellingen van de TV een test doen van je verbinding.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Pruijssers
      Sinds deze week kan ik op NPO niets meer terugkijken en ook Netflix ligt eruit. We kunnen alleen TV kijken.
      Wat kunnen we doen om dit te resetten of opnieuw in te stellen ?

      Graag advies,
      Hier in Kerkwerve ook al een paar dagen geen Netflix via Chromcast. Andere dingen wel via Chromcast op de TV te zien. Het 'Chromcastje' ook al gereset. maar nog steeds geen contact met Netflix. Ligt het aan 'Zeelandnet' of aan Netflix?

      Reageer


      • #4
        Nogal wat storingen bij Netflix de laatste tijd: http://allestoringen.nl/storing/netflix/overzicht/

        Reageer


        • #5
          Bedankt voor je reactie.
          We kijken inderdaad met een Smart TV, maar weet niet hoe je deze test kan doen en als het niet lukt, dan weer verbinden met internet.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Pruijssers
            We kijken inderdaad met een Smart TV, maar weet niet hoe je deze test kan doen en als het niet lukt, dan weer verbinden met internet.
            Ik zou denken, begin met MENU, ga dan naar de instellingen, en zoek de instellingen voor netwerk.
            Ook kun je op internet zoeken naar het typenummer van je TV in combinatie met 'netwerk instellen'.

            Reageer


            • #7
              In Kerkwerve doet Netflix het weer, wellicht een (software)update van hun kant?
              Bedankt voor het 'meedenken' en de beste wensen voor 2018!

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X