Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opnemen van BBC First is niet mogelijk bij alles in 1 premium

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Opnemen van BBC First is niet mogelijk bij alles in 1 premium

    Als ik in de tv gids (delta app) een programma kies bij bbc first zie ik de rode button "opnemen"
    Maar als ik daarop klik, krijg ik de melding dat het niet in mijn abbo zit. En wordt er verwezen naar de pagina interactievetv.
    Kijk ik daar bij mijn abbo staat er dat ik kan opnemen, etc.
    Jammer, want morgen begint er een serie, die ik gezien uitzendtijdstip graag wil opnemen.

  • #2

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door cschults
      Als ik in de tv gids (delta app) een programma kies bij bbc first zie ik de rode button "opnemen"
      Maar als ik daarop klik, krijg ik de melding dat het niet in mijn abbo zit. En wordt er verwezen naar de pagina interactievetv.
      Kijk ik daar bij mijn abbo staat er dat ik kan opnemen, etc.
      Jammer, want morgen begint er een serie, die ik gezien uitzendtijdstip graag wil opnemen.

      Reageer


      • #4
        Hoi fred44nl,

        Nee hoor, dat is hier niet het probleem. Het is een issue met BBC zenders in de app. Als je het programma niet mag opnemen dan ontbreekt de opnameknop volledig. Maar wat betreft de Humax heb je wel een beetje gelijk in dit geval.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Frans
          ]

          Hoi fred44nl,
          Nee hoor, dat is hier niet het probleem. Het is een issue met BBC zenders in de app. Als je het programma niet mag opnemen dan ontbreekt de opnameknop volledig. Maar wat betreft de Humax heb je wel een beetje gelijk in dit geval.
          vannacht weer geprobeerd en leek te werken net nog eens en het werkt weer bij BBC first
          Gr. Chris

          Reageer


          • #6
            Frans, zou je het bij mij ook kunnen fixen? Ik kan ook niet opnemen van BBC first, het heeft nooit gewerkt.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door pgeluk
              @Frans, zou je het bij mij ook kunnen fixen? Ik kan ook niet opnemen van BBC first, het heeft nooit gewerkt.
              Stuur even een e-mail naar [email protected] met:
              - je accountnaam
              - je klantnummer
              - en je vraag

              Dan gaan we kijken wat we voor je kunnen betekenen.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X