Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mag niet alle zenders opnemen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Mag niet alle zenders opnemen

    Ik krijg bij de delta tv app bij sommige zenders de melding dat ik niet mag opnemen en dat ik mij moet aanmelden bij delta.nl/interactievetv. Bij andere zenders kan ik wel gewoon opnemen. Mijn gegevens zijn gekoppeld in mijndelta en ik heb een premium abonnement. Foutje in deltatv app?

  • #2

    Reageer


    • #3
      Bedankt voor je reactie. Nee, dat begrijp ik. Je krijgt ook gewoon de rode button om op te nemen.

      Reageer


      • #4
        Nee, bij bijv. Bbc first staat bij mij (alles in 1 premium) de rode button om op te nemen, maar zodra je daar op klikt krijg ik ook die melding die hans beschrijft. En helaas, want ik wil eigen lijk morgen een serie gaan opnemen van bbc first.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Hans1
          Ik krijg bij de delta tv app bij sommige zenders de melding dat ik niet mag opnemen en dat ik mij moet aanmelden bij delta.nl/interactievetv. Bij andere zenders kan ik wel gewoon opnemen. Mijn gegevens zijn gekoppeld in mijndelta en ik heb een premium abonnement. Foutje in deltatv app?

          Reageer


          • #6
            Ik heb het hetzelfde probleem zou ik ook een berichtje kunnen sturen met diezelfde gegevens.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door loeffenr
              Ik heb het hetzelfde probleem zou ik ook een berichtje kunnen sturen met diezelfde gegevens.
              Jazeker!

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X