Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Foutmelding bij terugkijken programma's van RTLZ

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Foutmelding bij terugkijken programma's van RTLZ

    Als ik een programma van RTLZ wil terugkijken, krijg ik een melding met de tekst dat Programma Gemist geen deel uitmaakt van mijn abonnement. Dat lijkt me onjuist, want bij andere zenders kan ik Programma Gemist wel gewoon gebruiken. Het probleem deed zich voor toen ik The Profit wilde terugkijken. Eerst dacht ik dat het misschien te maken had met de uitzendrechten (al worden alle afleveringen wel gewoon in de app vermeld), maar ook programma's van RTLZ zelf (zoals hun nieuwsuitzendingen) kan ik niet terugkijken.

    Ik hoop dat hier iets aan gedaan kan worden, zodat ook de programma's van RTLZ weer terug te kijken zijn.

    Vriendelijke groeten,

    Wieteke de Rijke

  • #2
    Beste hwpderijke,

    In dit overzicht kun je terugvinden dat op het kanaal van RTL Z niet mogelijk is, ongeacht welk pakket je zelf hebt.
    Dit is namelijk afhankelijk van de rechten die vanuit de zender worden bepaald.

    Reageer


    • #3
      Beste Anette,

      Bedankt voor je reactie. Omdat er wel een overzicht te zien was van alle uitzendingen van de voorgaande week, dacht ik dat het wel zou moeten kunnen. Maar blijkbaar wordt dat overzicht altijd automatisch aangemaakt, want ik zie net dat ook alle BBC-programma's terug te vinden zijn (in het geval van de BBC wist ik wel dat terugkijken niet mogelijk is).

      Jammer, maar in elk geval fijn dat de zender wel live te bekijken is via jullie app :-) .

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X