Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Foutmelding koppelen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Foutmelding koppelen

    Hallo,

    Al zoveel keer geprobeerd zeelandnet account te koppelen en werkt nog steeds niet! Nu snap ik de frustratie bij klanten en ik werk zelf bij delta!
    Wordt dit niet getest, want kan nu al weken niks kijken.
    Van de week al lukt het niet nieuw pakket op al mijn smartcards te krijgen.
    Nu dit weer......
    Continue koppel je gegevens aan Zeelandnet account, alles gedaan en niks!

    Graag met spoed oplossen, begin nu zelf ook gefrustreerd te raken van de diensten van delta. Als je met de tijd mee wilt, zorg dan wel dat alles werk als we wat aanbieden. Zo lopen de klanten wel weg.

  • #2
    Inderdaad ben prive al weggelopen ....en met annaloog naar digitaal zullen het er enkel maar meer worden......
    Mailtje sturen naar forum beheer het bekende antwoord

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door jasonanouk
      Hallo,

      Al zoveel keer geprobeerd zeelandnet account te koppelen en werkt nog steeds niet! Nu snap ik de frustratie bij klanten en ik werk zelf bij delta!
      Wordt dit niet getest, want kan nu al weken niks kijken.
      Van de week al lukt het niet nieuw pakket op al mijn smartcards te krijgen.
      Nu dit weer......
      Continue koppel je gegevens aan Zeelandnet account, alles gedaan en niks!

      Graag met spoed oplossen, begin nu zelf ook gefrustreerd te raken van de diensten van delta. Als je met de tijd mee wilt, zorg dan wel dat alles werk als we wat aanbieden. Zo lopen de klanten wel weg.
      Beste jasonanouk,

      Je geeft aan dat het niet lukt om jouw ZeelandNet account te koppelen.
      Ik wil je vragen om een e-mail te sturen met je relatienummer van ZeelandNet en dat het niet lukt om jouw klantgegevens te koppelen.
      Dan gaan we kijken of wij dit voor je kunnen regelen.

      Reageer


      • #4
        Koppelen Delta naar Zeelandnet groot probleem.
        Als ik via de app wil kijken (of via de laptop) geeft ie aan dat ik nog moet koppelen met Zeelandnet.
        Maar als ik dit doe zegt ie dat ik al gekoppeld ben. Wat ik ook probeer, helaas dezelfde melding blijft komen.
        Maar kijken ho maar.!! zo jammer,...
        Als ik al de reacties lees wordt ik daar niet echt blij van.
        Kan hier iets aan gedaan worden anno 2019???

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door ehw Bekijk bericht
          Koppelen Delta naar Zeelandnet groot probleem.
          Als ik via de app wil kijken (of via de laptop) geeft ie aan dat ik nog moet koppelen met Zeelandnet.
          Maar als ik dit doe zegt ie dat ik al gekoppeld ben. Wat ik ook probeer, helaas dezelfde melding blijft komen.
          Maar kijken ho maar.!! zo jammer,...
          Als ik al de reacties lees wordt ik daar niet echt blij van.
          Kan hier iets aan gedaan worden anno 2019???
          Stuur je klantgegevens door naar [email protected]. Dan ga ik kijken wat er aan de hand is.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X