De Delta TV app meldt dat ik 0 uur aan opslag ruimte vrij heb voor opnames. Gezien het aantal opnames wat ik had staan leek me dat sterk maar voor de zekerheid toch alle opnames maar verwijderd. Nu heb ik dus totaal geen opnames meer staan maar nog steeds meldt de app "U heeft 0 uur van de de 250 uur aan opslagruimte vrij". In het androidbesturingssysteem heb ik ook al de app cache geleegd maar dat heeft ook niet geholpen. Kennelijk zit er iets niet goed, hoe kan dit opgelost worden?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Delta TV app 0 uur beschikbaar in opnames terwijl deze helemaal leeg is
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Probleem is op het forum al diverse malen voorbijgekomen.
Er was ook een update aangekondigd die problemen met opslag zou verhelpen.
'k Heb nog nergens kunnen lezen of deze inmiddels is uitgerold.
Wel dit item. https://forum.zeelandnet.nl/delta-in...ta-tv-app-7069
Het worden langzamerhand wel steeds meer klanten die problemen ervaren met opnemen.
Stuur maar een mailtje naar [email protected] met verwijzing naar deze topic.
-
Oorspronkelijk gepost door Ptrol@Anette, meer dan een maand geleden werd ervoor deze problemen al een update aangekondigd: https://forum.zeelandnet.nl/delta-in...html#post53543
Heeft die dan nog steeds niet plaatsgevonden?
Ik begrijp dat er vorige week een update is geweest, waarbij dit opgelost zou moeten zijn.
Kun je een e-mail sturen naar [email protected] met hierin je klantnummer en de storing die je ervaart, dan ga ik dit doorzetten naar de desbetreffende afdeling!
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door PtrolDoordat er steeds nog problemen waren, ben ik gewoon niet aan opnemen begonnen.
Kunnen we eigenlijk ergens lezen wanneer er updates uitgebracht worden?
Er is niet terug te vinden, wanneer er updates worden uitgebracht.
Tevens vind ik dit wel een goed plan voor de belangrijke updates!
Ik ga deze feedback meenemen!
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door AnetteBeste mfots,
Welkom op ons Serviceforum!
De melding op de DELTA TV app is bij ons bekend.
Er wordt gewerkt aan een oplossing.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer