Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta TV app 0 uur beschikbaar in opnames terwijl deze helemaal leeg is

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta TV app 0 uur beschikbaar in opnames terwijl deze helemaal leeg is

    De Delta TV app meldt dat ik 0 uur aan opslag ruimte vrij heb voor opnames. Gezien het aantal opnames wat ik had staan leek me dat sterk maar voor de zekerheid toch alle opnames maar verwijderd. Nu heb ik dus totaal geen opnames meer staan maar nog steeds meldt de app "U heeft 0 uur van de de 250 uur aan opslagruimte vrij". In het androidbesturingssysteem heb ik ook al de app cache geleegd maar dat heeft ook niet geholpen. Kennelijk zit er iets niet goed, hoe kan dit opgelost worden?

  • #2
    Probleem is op het forum al diverse malen voorbijgekomen.
    Er was ook een update aangekondigd die problemen met opslag zou verhelpen.
    'k Heb nog nergens kunnen lezen of deze inmiddels is uitgerold.

    Wel dit item. https://forum.zeelandnet.nl/delta-in...ta-tv-app-7069

    Het worden langzamerhand wel steeds meer klanten die problemen ervaren met opnemen.
    Stuur maar een mailtje naar [email protected] met verwijzing naar deze topic.

    Reageer


    • #3
      Beste mfots,

      Welkom op ons Serviceforum!

      De melding op de DELTA TV app is bij ons bekend.
      Er wordt gewerkt aan een oplossing.

      Reageer


      • #4
        Anette, meer dan een maand geleden werd ervoor deze problemen al een update aangekondigd: https://forum.zeelandnet.nl/delta-in...html#post53543

        Heeft die dan nog steeds niet plaatsgevonden?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          @Anette, meer dan een maand geleden werd ervoor deze problemen al een update aangekondigd: https://forum.zeelandnet.nl/delta-in...html#post53543

          Heeft die dan nog steeds niet plaatsgevonden?
          Sorry je hebt helemaal gelijk Ptrol!

          Ik begrijp dat er vorige week een update is geweest, waarbij dit opgelost zou moeten zijn.

          Kun je een e-mail sturen naar [email protected] met hierin je klantnummer en de storing die je ervaart, dan ga ik dit doorzetten naar de desbetreffende afdeling!

          Reageer


          • #6
            Doordat er steeds nog problemen waren, ben ik gewoon niet aan opnemen begonnen.

            Kunnen we eigenlijk ergens lezen wanneer er updates uitgebracht worden?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Ptrol
              Doordat er steeds nog problemen waren, ben ik gewoon niet aan opnemen begonnen.

              Kunnen we eigenlijk ergens lezen wanneer er updates uitgebracht worden?
              Ik begrijp dat het erg vervelend is Ptrol. We doen ons best om ervoor te zorgen dat iedereen weer gebruik kan maken van de functie opnemen.
              Er is niet terug te vinden, wanneer er updates worden uitgebracht.
              Tevens vind ik dit wel een goed plan voor de belangrijke updates!
              Ik ga deze feedback meenemen!

              Reageer


              • #8
                Zover ik weet is er nog geen update geweest. De problemen zijn er in ieder geval nog steeds.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Anette
                  Beste mfots,

                  Welkom op ons Serviceforum!

                  De melding op de DELTA TV app is bij ons bekend.
                  Er wordt gewerkt aan een oplossing.
                  En wanneer mogen we deze oplossing verwachten? Gezien de reacties op het forum bestaat dit probleem al langer dan een maand.

                  Reageer


                  • #10
                    Zoals ik het heb meegekregen van de desbetreffende afdeling zijn ze bezig met het maken van een nieuwe release die in januari (nog geen precieze datum bekend) gelanceerd zal worden, waardoor dit verholpen wordt.

                    Reageer


                    • #11
                      Dat wordt dus geen kerstfilms opnemen dit jaar...

                      Reageer


                      • #12
                        Sorry... Er is natuurlijk wel gevraagd of ze het eerder kunnen realiseren, maar daar is momenteel nog geen antwoord op.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X