Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Portaal delta app laad niet door

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Portaal delta app laad niet door

    Na heel het forum te hebben doorgespit en alle oplossingen geprobeerd te hebben die gegeven zijn lukt het niet om bij mijn vader het delta app portaal werkend te krijgen.
    Hij heeft nog niet zo lang een nieuwe samsung eu48j5200awxxn gekocht. Internet op de tv doet het gewoon. Ik heb via de wifi en bekabeld geprobeerd opnieuw laten zoeken ondemand uitgeschakeld. Nu lees ik ergens iets over HBB, maar dat kan ik niet vinden op de tv.
    Heeft iemand de gouden tip voor ons paps
    Alvast bedankt

  • #2
    Kijk in het menu eens onder "systeem", daar kan ik Hbbtv aan zetten (mogelijk moet je verder naar onder scrollen)

    Reageer


    • #3
      Bij Samsung staat On Demand meestal standaard aan.

      Maar: In instellingen HBBTV aan en On Demand uitzetten.

      Route uitzetten in het menu: zenders -> algemene interface -> ci-menu -> On Demand instellingen

      HBBTV: https://www.delta.nl/sites/default/f...nstallatie.pdf
      [img]9e08f216-c271-438e-9be8-afaab68109d2.jpg[/img]

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Ptrol
        Bij Samsung staat On Demand meestal standaard aan.

        Maar: In instellingen HBBTV aan en On Demand uitzetten.

        Route uitzetten in het menu: zenders -> algemene interface -> ci-menu -> On Demand instellingen

        HBBTV: https://www.delta.nl/sites/default/f...nstallatie.pdf
        [img]9e08f216-c271-438e-9be8-afaab68109d2.jpg[/img]
        Dank voor de reactie, maar dat van die dataservice staat er bij mijn vaders tv niet bij. Ik heb zelf ook een samsung van een paar jaar oud en daar staat die dataservice er wel bij. Dat on de mand heb ik wel uit kunnen zetten, maar helaas zonder resultaat.
        Ik kan me niet voorstellen dat een tv van nog geen half jaar oud dat delta kanaal niet kan ontvangen.
        Mocht dat data service er nu niet opzitten zou ik dan met die tv naar de winkel kunnen gaan en inleveren omdat deze eigenlijk niet goed is?

        Reageer


        • #5
          als ik bij Samsung de uitgebreide specificaties opzoek, dan staat er ook HbbTV bij.
          http://www.samsung.com/nl/support/model/UE32J5200AWXXN/
          dus het moet kunnen.
          je kunt de winkel, waar de TV is gekocht vragen, hoe je dat moet instellen.
          anders stuur je een email naar Samsung of je gaat in discussie op het forum van Samsung.

          Reageer


          • #6
            Helaas volgens samsung niet mogelijk. Hbbtv wordt niet ondersteund. Toch raar dat de nieuwe tv's van tegenwoordig dat niet gewoon standaard hebben. Wie heeft dat in de gaten bij de aanschaf van een TV.
            Dat wordt dus geen delta app helaas.
            Bedankt voor de reactie's

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X