Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geplande opnames blijven terugkomen in DELTA TV app

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geplande opnames blijven terugkomen in DELTA TV app

    Alle opnames die ik in het verleden wel eens heb ingesteld (serie opnemen) blijven maar weer terugkomen in de app. Na kiezen: stop serie opnemen en na het verwijderen van alle desbetreffende opnames staan ze enkele dagen later gewoon weer in de lijst. Van de 250 uur opnametijd blijft op deze manier weinig over.
    Ook geeft de app na elke keer moeizaam afsluiten de melding: DELTA TV is gestopt.

  • #2
    verwijder de app eens helemaal.
    start opnieuw op en installeer de app dan opnieuw

    Reageer


    • #3
      Er zou toch nog een update komen om deze problemen ( m.b.t. vol/geplande opname /verwijderen etc.) op te lossen.
      Heeft deze al plaatsgevonden?

      Reageer


      • #4
        Dacht het niet he

        Reageer


        • #5
          Ik heb al lange tijd niemand meer gehoord over het terug blijven komen van oude geplande opnames. Zelf heb ik hier ook geen last meer van.

          eedjee Probeer de stappen eens die aangegeven zijn door fred44nl en als dat geen verschil brengt dan hoor ik het graag.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #6
            Hier heb ik ook dat probleem, kijk alleen via de pc dus even de app verwijderen? Ga er altijd heen via de Zeelandnet pagina.
            Het is mij ook opgevallen dat hij altijd nog eerst 10min van het vorige programma opneemt en je daardoor de laatste minuten van het geselecteerde programma mist.

            Reageer


            • #7
              Gewoon Windows verwijderen en dan herinstalleren.... Nee ff zonder gekkigheid, stuur maar even een mailtje met je klantgegevens naar [email protected] en een omschrijving van het probleem. Dan kijken we hier ff verder.
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer


              • #8

                Reageer


                • #9
                  Beste eedjee,

                  Zou je mij een e-mail kunnen sturen naar [email protected] met:
                  - Je klantnummer
                  - Telefoonnummer
                  - De storing je ervaart op de DELTA TV app?
                  - Je kunt refereren naar het forum

                  Dan ga ik dit laten uitzoeken door de desbetreffende afdeling.

                  Reageer


                  • #10
                    hier hetzelfde probeem, o uren over vd 250 uur om op te nemen terwijl er in het echt maar ong 30 uur aan opnames staat. kan reeds eerder ooit geplande opnames ook niet verwijderen,app een keer verwijderd maar dat helpt niks.dus helaas hier hebben we dus weinig aan.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door tvliegertje
                      hier hetzelfde probeem, o uren over vd 250 uur om op te nemen terwijl er in het echt maar ong 30 uur aan opnames staat. kan reeds eerder ooit geplande opnames ook niet verwijderen,app een keer verwijderd maar dat helpt niks.dus helaas hier hebben we dus weinig aan.
                      De issue met betrekking tot opnames is gemeld. Dit wordt zo spoedig mogelijk opgelost.

                      Reageer


                      • #12
                        Wij hebben hier precies hetzelfde probleem ook in eens 0 uur over of te wel totaal geen opnametijd.

                        Reageer


                        • #13
                          Is er al een oplossing in zicht bij Delta?

                          Reageer


                          • #14
                            Het zou opgelost moeten zijn.
                            Vorige week is er een update uitgebracht.

                            Zie de reactie van moderator Anette van vandaag:
                            Oorspronkelijk gepost door Anette
                            Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                            @Anette, meer dan een maand geleden werd ervoor deze problemen al een update aangekondigd: https://forum.zeelandnet.nl/delta-in...html#post53543

                            Heeft die dan nog steeds niet plaatsgevonden?
                            Sorry je hebt helemaal gelijk Ptrol!

                            Ik begrijp dat er vorige week een update is geweest, waarbij dit opgelost zou moeten zijn.

                            Kun je een e-mail sturen naar [email protected] met hierin je klantnummer en de storing die je ervaart, dan ga ik dit doorzetten naar de desbetreffende afdeling!

                            Reageer


                            • #15
                              Ervaar je toch nog problemen met opnemen dat niet beschikbaar is, omdat volgens de app je al de 250 uur hebt opgemaakt.
                              Dan verneem ik dit graag in een e-mail, als je dit nog niet hebt gemeld.
                              De e-mail kun je sturen naar [email protected] met hierin de omschrijving van het probleem en natuurlijk je klantnummer.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X