Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Stingray autoriseren lukt niet via de tv

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Stingray autoriseren lukt niet via de tv

    Heb Stingray zender op tv aanstaan. Op de ap max 30 cm van de luidspreker. Goede ontvangst. Maar autorisatie lukt niet. Op geen van de 3 Stingray zenders. Is er een andere manier?

  • #2
    Zie; https://www.delta.nl/sites/default/f...de-V2.0-NL.PDF

    Reageer


    • #3
      Heb deze handleiding gevolgd. Maar er staat niet vermeld wat je moet doen wanneer het autoriseren via tv niet lukt.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Slowfox
        Heb deze handleiding gevolgd. Maar er staat niet vermeld wat je moet doen wanneer het autoriseren via tv niet lukt.
        Ik heb wel eens het idee dat het alleen gaat met kanaal 1940 tot en met 1990
        dit zijn immers de Stingray Music kanalen zelf.

        De andere zijn immers de gratis kanalen (1901-1937 en 1992-1999) voor iedereen
        met netwerk-id 4000.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door driepinter
          Oorspronkelijk gepost door Slowfox
          Heb deze handleiding gevolgd. Maar er staat niet vermeld wat je moet doen wanneer het autoriseren via tv niet lukt.
          Ik heb wel eens het idee dat het alleen gaat met kanaal 1940 tot en met 1990
          dit zijn immers de Stingray Music kanalen zelf.

          De andere zijn immers de gratis kanalen (1901-1937 en 1992-1999) voor iedereen
          met netwerk-id 4000.
          In een keer gelukt, bedankt voor je tip.
          Kon trouwens niet zien dat bv 1901 een stingray kanaal is, als je in de zenderlijst zoekt onder stingray van Zeelandnet kan je er maar 3 vinden.

          Bizar dat je oplossing niet in de handleiding staat.

          Had bij mijn vorige pogingen het geluid nogal hard staan, sorry buren

          Reageer


          • #6
            Ik heb alleen het Standaardpakket, maar de Stingrayzenders zitten alleen in het Pluspakket. Hoe moet het dan?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door johnnym
              Ik heb alleen het Standaardpakket, maar de Stingrayzenders zitten alleen in het Pluspakket. Hoe moet het dan?
              Nee dat kan gewoon met het standaardpakket dit (alleen) heb ik zelf tenslotte ook.

              Een pluspakket is dus niet hiervoor nodig.

              Maar je moet wel een TV met CI+ module of PVR met smartcard hebben, omdat je het geluid van een Stingray zender zelf moet kunnen ontvangen (horen op de luidspreker).

              Dus je zet de TV of PVR bv. op kanaal : 940 (tot en met 990) en kijkt of je wat ziet
              (en luistert of je muziek hoort).

              Maar dit kanaal kan net gelang waar je woont ook 1940, 2940 of 3940 zijn.

              Gewoon een kwestie van proberen dus.
              Laatst bewerkt door driepinter; 12 Sep 2020, 10:14.

              Reageer


              • #8
                Ik heb de app geinstalleerd. Hoe kan ik nu naar de radiozenders luisteren. Ik zie wel de themazenders, maar dus niet de radiozenders van npo enz.
                En hoe kan ik casten naar de chromecast?

                Reageer


                • #9
                  Nee de NPO radio zenders staan hier niet in.

                  Druk op de drie puntjes rechts in de cirkel, een menu zal openklappen en het Chromecast icoon zal onderin verschijnen.

                  https://music.stingray.com/en/support

                  Reageer


                  • #10
                    Chromecast icoon ook gevonden. Bedankt voor het geduld en de uitleg. Helaas begrijp ik dat ik NIET naar de radiozenders kan luisteren, en daarvoor wilde ik hem eigenlijk hebben.

                    Reageer


                    • #11
                      Kleine aanvulling voor de Apple fans het werkt dus ook via AirPlay.

                      Bron

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X