Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Schijf is vol terwijl er geen opnames meer zijn

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Schijf is vol terwijl er geen opnames meer zijn

    Ik kreeg steeds een melding dat mijn schijf met opnames vol is. Dat was al vreemd, want er stonden maar een paar opnames.
    Toen heb ik alle opnames verwijderd en ik krijg nu de melding dat ik nog 6 uur over heb van de 250 uur om iets op te nemen.

    Hoe kan dit? Wat is dit? Ik heb al opnieuw opgestart na het verwijderen.

    Op deze manier kan ik niet meer opnemen natuurlijk. Ik heb hier al een paar weken last van. Hoe en wanneer wordt dit opgelost?

  • #2
    Hoi Dingetje 1965,

    Ik zag dat je al gebeld had met onze collega's. Het ticket voor support stond nog open. Er wordt spoedig contact opgenomen om je probleem te verhelpen.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Jammer hoor. Er gebeurt helemaal niks. Het probleem is nu al 2 maanden oud volgens mij en ik kan helemaal niks opnemen omdat ik nog steeds 0 uren beschikbaar heb van de 250. Terwijl er geen enkel programma meer bij mijn opnames staat. Ik baal hier behoorlijk van. Ik ben een paar weken geleden inderdaad gebeld dat het opgelost zou zijn, maar dat is niet zo. Dat heb ik toen ook gezegd. Men zou weer terug gaan naar de leverancier met het probleem. Sindsdien heb ik niks meer gehoord en het probleem is helemaal nog niet opgelost. Ik krijg de indruk dat iedereen naar een ander wijst, en ondertussen gebeurt er niks. Misschien moet ik maar eens verder gaan kijken dan Delta.


      Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
      Hoi Dingetje 1965,

      Ik zag dat je al gebeld had met onze collega's. Het ticket voor support stond nog open. Er wordt spoedig contact opgenomen om je probleem te verhelpen.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X