Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Digitale TV met smartcard

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Digitale TV met smartcard

    Wij hebben een nieuwe tv: type Philips 43PFS5302/12
    Dit model staat niet in de lijst van gecertifieerde tv's op de Delta website (wel type 43PFS5301/12 - een ouder model)
    Kunnen wij met deze tv de smartcard gebruiken?

  • #2

    Reageer


    • #3
      Sorry Hirschberg, maar dit even er tussen door.
      Fred, hoe wijzig je een bericht als je het al geplaatst heb? Dat overkomt mij wel eens en het is dan niet meer aan te passen...

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door hillebregt
        Sorry Hirschberg, maar dit even er tussen door.
        Fred, hoe wijzig je een bericht als je het al geplaatst heb? Dat overkomt mij wel eens en het is dan niet meer aan te passen...
        Via het rode potlood-icoontje (rechts bovenaan het bericht) kun je wijzigen. Dat icoontje is echter maar tijdelijk (ik dacht een kwartier of zo) Daarna is wijzigen niet meer mogelijk en dat icoontje dus niet meer zichtbaar.

        Reageer


        • #5
          Niet ondersteund wil niet zeggen dat het niet zal gaan werken. Zeker de TV's die tegenwoordig op de markt komen zullen voor 99,99% procent werken met DELTA Digitale TV. Even afgezien van vage Chineese C merken. :8 Vraag desnoods bij de verkoper of hij hem gelijk insteld. Dan kan je meteen zien of het werkt.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X