Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

HbbTV is dit systeem al gereed voor Nederland (bij Delta bv)

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • HbbTV is dit systeem al gereed voor Nederland (bij Delta bv)

    Delta TV.magazine publiceerde in het nummer van juni 2016 een uitvoerig nummer ,getiteld: "ZET HEM OP" met de subtitel:
    'Interactief kijken op je tv start op kanaal 12: het interactieve tv-kanaal met een sterk Zeeuws karakter'!,
    vervolgd met weer tekst van juni 2016,

    `Op kanaal 12 krijg je eenvoudig toegang tot de populairste landelijke toepassingen.Met NPO,Uitzendingen gemist kun je de gemiste programmas van Nederland 1,2 en 3terugkijken wanneer het jou uitkomt.Via KIJK bepaal jezelf welke van je fav.programmas van SBS6,NET 5 en Veronica je wilt kijken;etc,etc.`

    Toen direct kanaal 12 geprobeerd en er bleef alleen het stanfdaad beel met de drie teksten met te volgen mogelijkheden hangen,verder geen verandering om de active TV te starten.

    Ruim een jaar later verneem ik van Delta,dat niet alle toestellen geschikt zijn en ff.later weer wel;dig.toestel met smartcard.
    Op een WIki-sit wordt HbbTV uitv. besproken (20-10-2017) en blijkt,dat het systeem nog moet worden getest door Delta en is mijn vraag bovendien of in Nederland in veel gevallen nog geen dit signaal door aan klanten in Zeelntv-signaal wordt doorgegeven (geeft Delta als tv/aanbieder en kabelmaatschappij de benodigde signalen door aan haar klanten ,,haakje sluiten werkt niet.

    Hoe lang gaat dit nog duren,gelezen het bericht van bijna anderhalf jaar geleden.:@:?

  • #2
    Bij mij werkt kanaal 12 al lang hoor. Het is wel zo dat je toestel hiervoor geschikt moet zijn. En als het geschikt is zal je bepaalde instellingen na moeten lopen op je tv. Ik weet niet welke instellingen dat zijn, maar als je hier het merk en het type van je tv vermeld zijn er vast anderen die je kunnen vertellen wat je moet doen om alles goed ingesteld te krijgen.

    Reageer


    • #3
      Hiervoor instellen:
      Demand Off en Hbbtv on.
      Uiteraard aangesloten op Internet via wifi of kabel.

      Reageer


      • #4
        Vroeger stak je een antenne of een stukje koperdraad aan je tv en je had beeld , tegenwoordig is het een verassing

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Hiervoor instellen:
          Demand Off en Hbbtv on.
          Uiteraard aangesloten op Internet via wifi of kabel.
          Instellen op de tv zelf met een ingebouwd unit-welke met stekkergaten is te bereiken,dan wel apart bedien-kastje als een soort Humax?
          En dan via het hierboven vermelde Demand Off-is dit hetgeen je naar kijkt, uitschakelen- en Hbbtv inschakelen en al het beloofde schoons te kunnen gebruiken als reeds werd vermeld in het Delta mag. van juni 2016??

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Dutchplace
            Vroeger stak je een antenne of een stukje koperdraad aan je tv en je had beeld , tegenwoordig is het een verassing
            Vroeger is wrs. bijna 65 jaren geleden;75 jaren geleden repareerden we zg. stoppen in de electr.kast met een heel dun koper draadje en de lampen brandden weer!:8

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Marco77
              Bij mij werkt kanaal 12 al lang hoor. Het is wel zo dat je toestel hiervoor geschikt moet zijn. En als het geschikt is zal je bepaalde instellingen na moeten lopen op je tv. Ik weet niet welke instellingen dat zijn, maar als je hier het merk en het type van je tv vermeld zijn er vast anderen die je kunnen vertellen wat je moet doen om alles goed ingesteld te krijgen.
              Volgens div. info van delta en andere techneuten is mijn TV geschikt voor Interact.tv,doch is Delta nog niet rijp om klanten direct te tracteren zover,doet nog testen en heeft wrs ook nog geen klanten in ZLD verrast met de in juni 2016 omschreven hanteerbare mogelijkheden van interact. tv zoals bijv gemiste uitzendingen,zoals ik eerder via Humax kon ontvangen,maar door het heel vaak intoetsen van schakelknoppen om bijv NPO 1,2 of 3 te bereiken voor een film of nieuws.
              Heb Humax een paar maand geleden maar gratis kunnen inleveren,)was niet veel waard ) anderhalf jaar oud!

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door oktagon
                Volgens div. info van delta en andere techneuten is mijn TV geschikt voor Interact.tv,
                welk merk en type TV heb je ??
                weet je zeker, dat die TV geschikt is voor hbbtv ??

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door oktagon
                  Oorspronkelijk gepost door Dutchplace
                  ........ tegenwoordig is het een verassing
                  Vroeger is wrs. bijna 65 jaren geleden;75 jaren geleden repareerden we zg. stoppen in de electr.kast met een heel dun koper draadje en de lampen brandden weer!:8
                  Bij Dutchplace is het wel eens misgelopen met dat koperdraadje......aan zijn ervaring met 'verassing' te zien....ashes to ashes...... :-) :-)
                  [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                  Reageer


                  • #10
                    Vroeger is wrs. bijna 65 jaren geleden;75 jaren geleden repareerden we zg. stoppen in de electr.kast met een heel dun koper draadje en de lampen brandden weer!
                    Met een dikke draad ging ook, maar dan brandde soms de hele boel (af).

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X