Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Een programma herbekijken via browser op Mac

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Een programma herbekijken via browser op Mac


  • #2
    Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
    Gisteren is er een hardware update geweest. Systeem is nu achterstallige opnames en gemiste programma's aan het synchroniseren. Dit kan nog de hele dag duren. Gemiste programma's kunnen daardoor nog even achterlopen. In de loop van morgen moet dit afgerond zijn.
    Daarnaast ben ik nu liveTV aan het testen en heb nog geen blok of hapering mogen bemerken. Dat ziet er dus goed uit!

    Reageer


    • #3
      om verschillende problemen op te lossen, is er onlangs een update geweest.
      dus vanaf nu zou het beter moeten gaan.

      Reageer


      • #4
        Bedankt voor de snelle reactie. Dat moet dan een nieuwe beslissing zijn want ik heb meer dan een jaar probleemloos alle nieuwsuitzending kunnen bekijken. Jammer...

        Reageer


        • #5
          Denk eerder dat het aan de Update ligt, Patrick.

          Reageer


          • #6
            Dan maar hopen dat er snel een nieuwe update volgt. Wederom dank voor jullie reactie en fijne avond.

            Reageer


            • #7
              Het journaal van 18-10 kon ik nog niet terug zien, maar van 17-10 om 23:05 wel. Is natuurlijk niet erg praktisch. Als je het nieuws van eergisteren wilt zien dan kan je beter de krant pakken
              Ik denk dat het systeem nog niet helemaal klaar is met het inlopen van de achterstand van opgenomen programma's en begin gemist.
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer


              • #8
                Bedankt voor je reactie Matthijs. Het systeem heeft nochtans heel goed gewerkt in het verleden, dat moet ik je misschien niet vertellen. Bvb rond 19 uur kon je al naar het nieuws van 18 uur kijken en in heel goede beeldkwaliteit.
                Op de website van de VRT zelf kan je op dat moment enkel maar het nieuws van 13 uur bekijken...
                Hoop doet leven!

                Reageer


                • #9
                  Het herbekijken werkt weer!

                  Reageer


                  • #10
                    Goed om te horen dat het weer werkt Patrick! Dan heeft het systeem de achterstand weggewerkt.
                    A prudent question is one-half of wisdom

                    Reageer


                    • #11
                      Nogmaals dank voor de reactie(s) Matthijs. En complimenten aan het systeem. :-)

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X