Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELYA

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delya

    Wel ja, een typo ?

    Wat ik zocht zijn de eisen om tv te kunnen kijken op laptop ... https://www.delta.nl/tv-internet-tel...levisie/tv-app
    tablet os . check
    smartphone os .. check
    pc of laptop browser .. check
    abo .. check

    er wordt niets gezegd over internetverbinding, zal inbegrepen zijn in abo.
    Echter .. ergens op veel gestelde vragen kwam ik volgende tegen
    >

    netwerkverbinding voldoende sterk. Das te gemakkelijk ... hoe sterk moet het zijn ?

  • #2
    Als je naar de pakketten kijkt, @angrvwr, zie je de volgende snelheden: 50/4 Mbps 80/4 Mbps 150/15 Mbps 400/15 Mbps

    Met al deze pakketten kan je sowieso LIVE TV zien: https://www.delta.nl/tv-internet-tel...tv-en-internet

    Minimum: Alle internetklanten met een Instap abonnement of hoger van DELTA/ZeelandNet kunnen met de nieuwe DELTA TV-app live tv kijken.
    Bron: https://www.delta.nl/tv-internet-tel...levisie/tv-app

    Reageer


    • #3
      Ik dacht dat jij een typfout had gemaakt in de topictitel

      Bedankt voor het melden, het is aangepast.

      Om gebruik te kunnen maken van LiveTV heb je minimaal het TV&Internet Instap abonnement nodig. De beeldkwaliteit wordt geschaald naar je verbindingssnelheid. Zit je op een locatie met een lage verbindingssnelheid, dan zal de beeldkwaiteit lager zijn. Op ons oude BreedBand Basis abonnement kon ook gebruik gemaakt worden van LiveTV. Dit abonnement bood een snelheid van 5 Mbps.

      Precies aangeven hoe sterk je netwerkverbinding moet zijn is lastig. Het ene apparaat heeft aan 1 streepje genoeg en het andere niet. Met het modem in de meterkast en willen kijken op zolder zal er in de meeste gevallen voor zorgen dat het signaal niet sterk genoeg is. Een extra accespoint is dan noodzakelijk.
      A prudent question is one-half of wisdom

      Reageer


      • #4
        Lastig .. is het sleutelwoord .. 5Mbps zou dus genoeg moeten zijn.

        zit ik op de bank bekabeld haal ik tegen de 400Mbps.
        afhankelijk welke laptop in slaapkamer om bij saai programma in slaap te komen haal ik tegen 200 or 330Mbps.
        Wandel ik naar einde van de straat .. darn .. met mn eigen router erachter had ik bereik, nu met enkel delta/cisco kan ik mn eigen netwerk niet vinden.

        Nog even op die WPA2 patch wachten, en Delta de tijd geven om alle zenders werkend te krijgen, dan bridge en oude eigen router installeren.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door angryvwr
          Lastig .. is het sleutelwoord .. 5Mbps zou dus genoeg moeten zijn.
          Ja (en daar gaan we weer), in theorie wel. Maar verwacht dan wel een lage beeldkwaliteit. HD gaat het iig niet worden op die snelheid.

          Houd er ook rekening mee dat je bij het gebruik van je eigen router misschien wel je eigen netwerk kan zien, je mobieltje moet ook genoeg power hebben om het signaal weer terug te sturen, anders werkt het ook niet. Zo had een oud collega een beetje lopen spelen met zendapparatuur. Op 200+ meter van z'n huis had hij nog volle bak Wifibereik, maar hij kon geen data terugsturen omdat zijn mobieltje niet zo ver kon zenden.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X