Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

delta tv

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • delta tv

    hoe komt het dat delta tv steeds weg valt of onderbroken wordt terwijl men kijkt, het is niet leuk meer en begin mij er aan te ergeren. klopt het webadres wel . https//tvdelta.nl/html5/#/deltatv. ik heb gehoord dat er vroeger geen html5 in de link stond. ik moet nu kijken via googlegrome ligt dat nu aan mijn laptop omdat ik mijn kaperskyvirus scanner heb verlengt of aan de verbinding naar mij toe ? voorheen kon ik delta tv bekijken via microsoft edge en daar waren er veel minder problemen. daar kon je tv kijken zonder onderbreking .hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen.
    gr William

  • #2
    Welkom op het forum William

    Het adres dat je noemt klopt niet, al is ZeelandNet wel zo slim geweest om tvdelta.nl vast te leggen.
    Maar je bedoelt https://tv.delta.nl en dat klopt wel. Wat erachter staat, zoals html5, doet er niet toe.

    Google Chrome is prima. Als dat werkt, is alles in orde. Heb je dan toch problemen? Sluit dan je laptop eens via een netwerkkabel aan in plaats van via WiFi.

    Reageer


    • #3
      niet leuk meer, mee eens, wanneer je andere topics naleest zul je zien dat er meer mensen over tv.delta.nl klagen.
      De ene zender meer dan de andere. Mijn mening: het ligt niet aan wifi, chrome of andere browser. Geduld ..?!

      Reageer


      • #4
        Gisteren is er een hardware update geweest. Systeem is nu achterstallige opnames en gemiste programma's aan het synchroniseren. Dit kan nog de hele dag duren. Gemiste programma's kunnen daardoor nog even achterlopen. In de loop van morgen moet dit afgerond zijn.
        Daarnaast ben ik nu liveTV aan het testen en heb nog geen blok of hapering mogen bemerken. Dat ziet er dus goed uit!
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          ik heb nu de tv delta opstaan en als ik kijk via zeelandnet krijg ik een donker scherm. via google chrome kan dat wel .

          Reageer


          • #6
            MatthijsL ... testen is altijd goed, vaak ook tijdrovend.
            Waar wordt er getest ? Thuis, kantoor. Is dat dan representatief voor alle Delta klanten ?
            Wat wordt verstaan onder testen ? alle 51 zender tegelijk, of 1 voor 1, elke optie (kijken, opnieuw, opnemen).
            Als het om 10:00 uur werkt, werkt het dan ook om 20:00 ?

            Reageer


            • #7
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X