Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Eerste smartcard activeren

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Eerste smartcard activeren

    Ik heb van iemand een smartcard overgenomen. Als ik de smartcard nu in de televisie steek, dan werken alleen NED1,2,3.
    Waarschijnlijk is dit omdat het abonnement van de vorige eigenaar afgelopen is. Ik zie op jullie website een mogelijkheid om 2e of 3e smartcard te koppelen, waarom kan ik via dat systeem de eerste smartcard niet koppelen? Als ik op jullie website op "smartcard koppelen" druk en inlog bij MijnDelta, dan komt er een pagina dat ik geen toegang heb tot dat koppelsysteem.

  • #2
    Eerder schreef Moderator MatthijsL over overnemen en koppelen dit:

    Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
    Ik heb nog even wat navraag gedaan betreffende het overnemen van smartcards en de kaart kan heractiveerd worden wanneer deze niet meer in ons systeem is geregistreerd. Wanneer de kaart nog wel op een andere tenaamstelling staat, dan kan deze overgenomen worden via een wijzigingsformulier die door beide partijen ondertekend moet worden.

    Stuur even je adresgegevens, geboortedatum en smartcardnummer naar [email protected] zodat wij de smartcard kunnen heractiveren.
    https://forum.zeelandnet.nl/televisi...bonnement-6437

    Wil je kunnen koppelen, zal de smartcard dezelfde klantgegevens moeten hebben.
    Pas dan verschijnt de smartcard in Mijn Delta en is er de mogelijkheid te koppelen.

    Reageer

    Om te reageren, moet je eerst .

    verwerken...
    X