Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

tv kijken op laptop

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • tv kijken op laptop

    hier ook alsmaar het wegvallen of vastlopen van delte tv (reageert niet ). hoe komt dat, ligt dit aan het weer of is het iets anders.

  • #2
    Bij mij ook nog steeds probleem met live TV op RTLZ. Na 2 minuten loopt het vast. Dit gebeurd met firefox als ook met IE11.

    Reageer


    • #3
      Zeelandnet heeft vanmiddag blijkbaar een update gemaakt,na meerdere klachten b.v ook rtl 8 ,blijkbaar iets vergeten?
      want het is erger geworden,nu ook dus andere zenders,wordt er moe van [loos]

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Evdw
        Bij mij ook nog steeds probleem met live TV op RTLZ. Na 2 minuten loopt het vast. Dit gebeurd met firefox als ook met IE11.
        Dit is waar zowel op laptop (Wifi) als op PC (bekabeld) zit RTL-Z binnen vijf minuten vast.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Evdw
          Bij mij ook nog steeds probleem met live TV op RTLZ. Na 2 minuten loopt het vast. Dit gebeurd met firefox als ook met IE11.
          Dit heb ik zojuist getest (RTL Z) en ondervindt hetzelfde. Heb hier een melding van gemaakt. Op andere kanalen bemerk ik momenteel geen problemen, maar ik hou het in de gaten.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #6
            Matthijs, als je in de gelegenheid bent zou je dan vanavond laat ook eens RTL8 willen testen?

            Reageer


            • #7
              Ik ga kijken voor je als ik het niet vergeet :8 En als ik in de gelegenheid ben natuurlijk.
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X