Goedenavond
Als ik tv probeer te kijken via de pc loop ik tegen verschillende foutmeldingen aannzoals andere mensen beschrijven in de verschillende topics. dit gaat op voor rtl7, rtl8. spike. rtlZ, NGC en fox. nieuwe modem en instellen van kanalen geeft geen verbetering.aan mijn thuissituatie is niks veranderd qua pc of andere apparatuur, wat wel veranderd is zijn de verschillende werkzaamheden en updates die zeelandnet heeft uitgevoerd de afgelopen maanden.tot 6 maanden geleden nergens last van gehad. intussen complete diagnose van mijn pc gedaan, alles opgeschoond, windows opnieuw geinstaleerd enz. enz. Graag hoor ik wat de eventuele oplossing kan zijn en of dit ook opgelost kan worden. Voor een provider die het beste internet van Zeeland heeft valt dit tegen.Misschien dat het beleid intern veranderd is maar de laatste maanden voel ik mij als klant van het alles in 1 premium pakket steeds minder serieus genomen. meer betalen, andere zenders, slechte online tv service? ik weet dat jullie het alleenrecht hebben op het kabelnetwerk(beaamd door medewerker)en dat er geen vergelijkbare alternatieven zijn want koper(telefoonlijn) komt niet boven de 80mbit maar ik mag toch hopen dat de kwaliteit verbeterd want hier schiet en we niks mee op.
Als ik tv probeer te kijken via de pc loop ik tegen verschillende foutmeldingen aannzoals andere mensen beschrijven in de verschillende topics. dit gaat op voor rtl7, rtl8. spike. rtlZ, NGC en fox. nieuwe modem en instellen van kanalen geeft geen verbetering.aan mijn thuissituatie is niks veranderd qua pc of andere apparatuur, wat wel veranderd is zijn de verschillende werkzaamheden en updates die zeelandnet heeft uitgevoerd de afgelopen maanden.tot 6 maanden geleden nergens last van gehad. intussen complete diagnose van mijn pc gedaan, alles opgeschoond, windows opnieuw geinstaleerd enz. enz. Graag hoor ik wat de eventuele oplossing kan zijn en of dit ook opgelost kan worden. Voor een provider die het beste internet van Zeeland heeft valt dit tegen.Misschien dat het beleid intern veranderd is maar de laatste maanden voel ik mij als klant van het alles in 1 premium pakket steeds minder serieus genomen. meer betalen, andere zenders, slechte online tv service? ik weet dat jullie het alleenrecht hebben op het kabelnetwerk(beaamd door medewerker)en dat er geen vergelijkbare alternatieven zijn want koper(telefoonlijn) komt niet boven de 80mbit maar ik mag toch hopen dat de kwaliteit verbeterd want hier schiet en we niks mee op.
Reageer