Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Belabberde ontvangst tv via internet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Belabberde ontvangst tv via internet

Goedenavond

Als ik tv probeer te kijken via de pc loop ik tegen verschillende foutmeldingen aannzoals andere mensen beschrijven in de verschillende topics. dit gaat op voor rtl7, rtl8. spike. rtlZ, NGC en fox. nieuwe modem en instellen van kanalen geeft geen verbetering.aan mijn thuissituatie is niks veranderd qua pc of andere apparatuur, wat wel veranderd is zijn de verschillende werkzaamheden en updates die zeelandnet heeft uitgevoerd de afgelopen maanden.tot 6 maanden geleden nergens last van gehad. intussen complete diagnose van mijn pc gedaan, alles opgeschoond, windows opnieuw geinstaleerd enz. enz. Graag hoor ik wat de eventuele oplossing kan zijn en of dit ook opgelost kan worden. Voor een provider die het beste internet van Zeeland heeft valt dit tegen.Misschien dat het beleid intern veranderd is maar de laatste maanden voel ik mij als klant van het alles in 1 premium pakket steeds minder serieus genomen. meer betalen, andere zenders, slechte online tv service? ik weet dat jullie het alleenrecht hebben op het kabelnetwerk(beaamd door medewerker)en dat er geen vergelijkbare alternatieven zijn want koper(telefoonlijn) komt niet boven de 80mbit maar ik mag toch hopen dat de kwaliteit verbeterd want hier schiet en we niks mee op.

Welkom op het forum, midbosch

Als mede-abonnee zou ik graag willen weten:
    - Welke browser je gebruikt en of je dit ook in een andere browser hebt getest;
    - Of je pc bekabeld of via wifi is aangesloten.

Reageer

Beste Goeroe

De pc is via Wifi aangesloten.
      Ik gebruikte eerst firefox omdat chrome niet echt ondersteund werd.later bleek chrome weer beter met live tv om te kunnen gaan.de afgelopen 6 maanden is dit verslechterd waarbij de afgelopen 2 weken het gewoon triest is.
      Ik heb zowel voor als na de clean up van mijn pc allebei de browsers geprobeerd en voorlopige conclusie is dat chrome de minste fouten heeft want met firefox wil driekwart van de tijd het kanaal zoals rtlZ niet starten of zodra de stream naar highband streaming overschakelt heb ik een vastloper of krijg ik een netwerk error.

Reageer

Voor RTL Z heb ik zojuist een melding gemaakt. Voor de andere zenders ondervind ik momenteel geen probleem, maar ik hou het in de gaten.
        A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
          Voor RTL Z heb ik zojuist een melding gemaakt. Voor de andere zenders ondervind ik momenteel geen probleem, maar ik hou het in de gaten.
          Hier ook bij RTL Z. regelmatig wegvallen van het geluid en dan geluid maar weer starten. Zo nu en dan lukt dat ook niet en moet je echt livetv opnieuw starten.
          Andere zenders gaat prima.

Erwin

Reageer

Ik bemerk hier ook weer problemen met RTL Z.
            Heb een nieuwe melding doorgezet.

Reageer

Ook ik heb dit probleem vnl bij rtl 8. ik krijg geen echte foutmeldingen in mijn beeld behalve een draaiende icoon maar wel mijn beeld en geluid vallen weg waarna ik terug op dien te starten echter ik krijg dan niet altijd de tv serie of film waar ik naar zit te kijken terug te zien, nee ik krijg dan een tekenfilm van telekids te zien. na meerdere keren opnieuw kan ik dan weer verder kijken tot ik de moed opgeef en wat anders ga doen. Ik heb een vaste kabel aan mijn pc desktop en volgens zeelandnet is mijn abonnement in orde om gewoon tv te kunnen kijken zij verwijzen me naar dit forum ik heb dit zowel in Edge als in IE
              de laatste keer dat ik dit heb gehad was dinsdagavond tijdens de film heb zelfs een printscreen van de tekenfilm gemaakt. Ook bij mij is dit al een lange tijd aan de gang. (eerst ccleaner en dan tv kijken helpt allemaal niet) is bij mij dus oa bij rtl8 rtl 5 en net 5

Reageer

Oorspronkelijk gepost door reneannetco
                ...de laatste keer dat ik dit heb gehad was dinsdagavond tijdens de film heb zelfs een printscreen van de tekenfilm gemaakt...
                Kan je dat screenshot posten? Het zou helemaal ideaal zijn als de systeemtijd er ook bijstaat (in het screenshot dan).

Ik heb eerder hier op het forum gelezen dat iemand dat ondervond. Helaas heb ik alleen zelf nog niet de tijd gevonden om in de avond ook ff de boel te controleren.

Reageer

...de laatste keer dat ik dit heb gehad was dinsdagavond tijdens de film heb zelfs een printscreen van de tekenfilm gemaakt...
                  Kan je dat screenshot posten? Het zou helemaal ideaal zijn als de systeemtijd er ook bijstaat (in het screenshot dan).

Ik heb eerder hier op het forum gelezen dat iemand dat ondervond. Helaas heb ik alleen zelf nog niet de tijd gevonden om in de avond ook ff de boel te controleren.

Reageer

Reageer

Thnx! Ik ga het doorsturen.

Ook nog bedankt dat je poogt met een tweede screenshot het adres wat duidelijker te maken, maar het werd er niet duidelijker op :P
                      Ik heb die inmiddels wel ontcijfert.

Je kan voor het maken van screenshots ook het programma 'knipprogramma' gebruiken. Je kan dan zelf een venster trekken over het deel waarvan je een afbeelding wilt. Het programma is onderdeel van Windows.

Iets meer info over het knipprogramma.

Reageer

En ineens was het gisterenavond weer zo als zes maanden geleden, wederom wegvallen tv beeld, draaiend icoon en jawel de tekenfilms van telekids / dit was dus gisterenavond om 20uur bij het kijken naar rtl 8. Voor nu geen screen shot of wat dan ook gemaakt want de problemen zijn precies hetzelfde als toen.

Reageer

klopt hoor, is al een poosje weer zo. Ik meld het niet eens meer
                          Nu dan toch even reactie, weet je in ieder geval dat je niet de enige bent die dit ervaart.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                          X