Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan programma niet afspelen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kan programma niet afspelen

    Heb dinsdagavond een film opgenomen en kan deze niet afspelen. Is hier wat aan te doen? Zo ja wat?

  • #2
    Skin bij Storingen en Onderhoud staat dit:

    [img]52fb0a6e-83ce-4925-b675-b3ec6a3f5f60.jpg[/img]

    Er wordt aan gewerkt.

    Reageer


    • #3
      Thanks Ptrol

      Reageer


      • #4
        13 dagen later merk ik nog geen verbetering. Nu vraag ik me sterk af of er echt wel zo hard aan gewerkt wordt, en zo ja, hoe lang gaan deze vreselijke onvolkomenheden verholpen worden?

        Reageer


        • #5
          Achter de schermen wordt er altijd hard gewerkt. Dit is niet altijd direct zichtbaar. Er is een update geweest in de hardware en software. Het systeem is bezig met achterstallige opnames en programma gemist te synchroniseren. Oudere opnames die eerst niet wilden afspelen, spelen nu wel af. Opnames die wat dichterbij in het verleden liggen kunnen mogelijk nog niet gesynchroniseerd zijn.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
            Achter de schermen wordt er altijd hard gewerkt. Dit is niet altijd direct zichtbaar. Er is een update geweest in de hardware en software. Het systeem is bezig met achterstallige opnames en programma gemist te synchroniseren. Oudere opnames die eerst niet wilden afspelen, spelen nu wel af. Opnames die wat dichterbij in het verleden liggen kunnen mogelijk nog niet gesynchroniseerd zijn.
            Hoe zit het met het vastlopen op NET 5 en RTL8 en het af en toe stilstaan op Veronica? Want daar ondervind ik onder andere problemen. Op Veronica beginnen deze pas na half 9 in de avond.

            Reageer


            • #7
              Zelf heb ik geen enkele hapering meer bemerkt, maar ik hou het even in de gaten.
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer


              • #8
                Ik de laatste 2 dagen ook niet meer.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X