Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

unsupported keysystem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• unsupported keysystem

Ik heb een android mediaplayer gekocht, niet specifiek voor delta, maar zou wel leuk zijn als het werkte.
    Eerst even wat gegevens.
    Mediaplayer heeft android 6.01 versie
    Gebruikte browser is Chrome
    Delta app via de google play kunnen downloaden en installeren
    Mediaplayer is via netwerkkabel aangesloten (Wi-Fi geeft overigens zelfde probleem)

Als ik via chrome tv wil kijken dan kan ik npo 1,2,3 en bijvoorbeeld omroep zeeland wel bekijken, maar bijvoorbeeld de RTL programma's niet. BIj RTL krijg ik de melding "not supported error Unsupported keysystem". Let wel, dit is alleen op de mediaplayer, ik kan op mijn pc met windows 10 en samsung galaxy note alles prima bekijken.
    Hetzelfde geldt eigenlijk voor de delta app. Via de mediaplayer blijft deze maar bufferen. Als ik bijvoorbeeld mijn opgenomen opsporing verzocht terug wil kijken op de app van de mediastreamer dan blijft deze bufferen. Als ik dit op mijn samsung galaxy note of pc bekijk, dan begint deze gelijk te spelen. Ik kan op de mediaplayer de opgenomen aflevering wel bekijken via chrome.
    Concrete vragen:
    - waarom blijft de delta app bufferen op android 6.01
    - waarom kan ik wel via chrome npo1 kijken en niet naar rtl (ik ben ingelogd en er staan dus geen slotjes)
    - wat betekent de melding Unsupported keysystem
    - moeten er wellicht extra apps of codes worden geinstalleerd om het werkend te krijgen

Alvast bedankt voor de reacties

De DELTA app is niet ontwikkeld voor het gebruik op mediaspelers, maar voor het gebruik op smartphone of tablet. Dus of je extra codec's nodig heb of extra apps, ik durf het je niet te zeggen.

De unsupported keysystem en het wel kunnen kijken naar NPO 1 en niet naar RTL zullen verbonden zijn met elkaar. Het unsupprted keysystem zal te maken hebben dat de mediaspeler niet of niet goed overweg kan met DRM. En aangezien NPO 1 ongecodeerd wordt uitgezonden, en RTL niet, is deze niet besmeurd met DRM en RTL wel. Maar zoals ik al aangaf, het blijft een beetje gissen aangezien de app niet is ontwikkeld voor het gebruik op een mediaspeler. Aangezien dat het wel werkt op tablet en pc geeft aan dat het aan de mediaspeler ligt.
    A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Als ik google op chrome en unsupported keysystem lees ik hier: https://stackoverflow.com/questions/...-specification dat Wide Vine in Chrome niet werkt of niet goed geinstalleerd is. Wide Vine lijk je hier te kunnen installeren: https://tools.google.com/dlpage/widevine

Mogelijk dat dit een oplossing biedt...

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
      X