Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opnames DELTA Digitale TV

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Opnames DELTA Digitale TV

wanneer ik via mijn laptop naar de digitale tv kijk van ZeelandNet dan valt deze de laatste 6 weken elke keer weg , dan krijg je een rondje te zien van ik ben aan het laden , dit kan enkele minuten duren maar ook heel lang , niet naar te kijken dus.
    wat kan hiervan de oorzaak zijn? dit was eerst allemaal geen probleem. intersnelheid is gewoon 150 mbit/s zowel bedraad als onbedraad.

Reageer

Ik zit hier al heel lang met hetzelfde probleem. Er is al een monteur voor aan de deur geweest. Geen oplossing. Ben erg benieuwd wat er voor een oplossing uit de bus gaat rollen.

Reageer

Reageer

https://tv.delta.nl/html5/#/home
          als ik dan een film of serie ga kijken in mijn opnames dan stopt deze er mee en dan verschijnt dat rondje wat aangeeft dat deze aan het laden is , dit gebeurd ook bij live tv.
          feitelijk maakt het niet uit welke zender of hoe laat deze uitgezonden werd/wordt dit gebeurd zowel s'avonds als s'middags .

Reageer

ik kan geen privebericht sturen naar jou Lale , website wordt niet gevonden in beide browsers niet

Reageer

Oorspronkelijk gepost door roysmit
              ik kan geen privebericht sturen naar jou Lale , website wordt niet gevonden in beide browsers niet
              Ik zie het, ik jou ook niet. Zou je mij kunnen mailen op *verwijderd door moderator*?

Reageer

ondertussen een nieuwe modem ontvangen binnen 1 dag dat is snel bedankt hiervoor , maar het probleem met de digitale TV blijft bestaan.
                Wordt hier ondertussen nog iets mee gedaan ?
                gisteren lekker filmpje aan het kijken op mijn laptop en dan halverwege weer hetzelfde probleem , erg jammer.

De internetverbinding lijkt wel beter nu , maar een beetje vroeg om nu al over te oordelen. de tijd zal het leren.

Reageer

Het is bekend dat er wat haperingen op kunnen treden bij de interactieve TV. Hier wordt aan gewerkt, maar het is hardnekkig. Daardoor zou de indruk kunnen ontstaan dat er weinig mee gedaan wordt. Maar ik kan je verzekeren dat deze issues serieus worden opgepakt.
                  A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Beste roysmit,

Het is nu al even geleden.
                    Hoe is het nu met het internet en met Interactieve TV van DELTA?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                    X