Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

digitaal tv

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• digitaal tv

Ik heb zondag 10 september een extra pakket fim 1 besteld , en ik hoorde dat ik dan binnen 5 minutten op die zenders kon kijken , maar mijn vraag hoe komt het dan dat ik nog niet kan kijken na ondertussen 2 uren later?

Ik denk alleen met werkdagen maar ik vind het pakket te duur netflix kost minder en veel beter

Reageer

Welkom op het forum anneke68,

Het aanmelden van een extra pakket zou idd in de meeste gevallen binnen vijf minuten actief moeten zijn. Ook bij aanvraag buiten werkdagen om. In sommige gevallen kan het wel eens langer duren, maar dat zou niet meer dan een uur moeten zijn. Het is ook mogelijk dat er iets fout is gegaan bij het aanmelden van het pakket.

Het beste is om even telefonisch contact op te nemen op het moment dat je thuis bent. Als de smartcard een refresh nodig heeft, dan kan de TV aangezet worden. Is het fout gegaan bij het aanmelden, dan kan Film1 alsnog aangemeld worden. De klantenservice is bereikbaar via telefoonnummer 0118 - 22 55 00. Op werkdagen van 08:00 tot 21:00 en op zaterdag van 09:00 tot 13:00.
      A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Ik zie dat het pakket inmiddels zou moeten werken. Film1 GO werkt na 24 uur (ivm doorgeven aan Film1).

Reageer

Oorspronkelijk gepost door TimH
          Ik zie dat het pakket inmiddels zou moeten werken. Film1 GO werkt na 24 uur (ivm doorgeven aan Film1).
          . Hij werkt idd gelukkig. Ik kan ook via de computer op film kijken. Alles is nu in orde. Dankjewel.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
          X