Ik heb zondag 10 september een extra pakket fim 1 besteld , en ik hoorde dat ik dan binnen 5 minutten op die zenders kon kijken , maar mijn vraag hoe komt het dan dat ik nog niet kan kijken na ondertussen 2 uren later?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
digitaal tv
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Welkom op het forum anneke68,
Het aanmelden van een extra pakket zou idd in de meeste gevallen binnen vijf minuten actief moeten zijn. Ook bij aanvraag buiten werkdagen om. In sommige gevallen kan het wel eens langer duren, maar dat zou niet meer dan een uur moeten zijn. Het is ook mogelijk dat er iets fout is gegaan bij het aanmelden van het pakket.
Het beste is om even telefonisch contact op te nemen op het moment dat je thuis bent. Als de smartcard een refresh nodig heeft, dan kan de TV aangezet worden. Is het fout gegaan bij het aanmelden, dan kan Film1 alsnog aangemeld worden. De klantenservice is bereikbaar via telefoonnummer 0118 - 22 55 00. Op werkdagen van 08:00 tot 21:00 en op zaterdag van 09:00 tot 13:00.A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer