Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

klantgegevens koppelen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• klantgegevens koppelen

Ik moet voor iemand die het helemaal niet kan dit doen ,dus heb ik gekoppeld met klantnummer K...... is dit het juiste of moet het relatienummer van zeelandnet koppelen,hij geeft wel gekoppeld aan ,maar live tv kijken of terug kijken werkt niet,vraagt dan steeds om een wachtwoord terwijl ik ingelogd ben bij delta
    m.vr.gr Theo.

Hoi theodoorva,

Om LiveTV te kunnen gebruiken heb je een MijnDELTA account nodig waaraan gegevens van ZeelandNet zijn gekoppeld. Om deze te kunnen koppelen aan een bestaand MijnDELTA account is het noodzakelijk dat de tenaamstelling van het energiecontract en internetabonnement gelijk is. Komt die niet overeen, dan kan er een tweede MijnDELTA account aangemaakt worden. Een andere optie is de wijziging van de tenaamstelling.

Het relatienummer van ZeelandNet bestaat uit 6 cijfers en is terug te vinden in correspondentie van ZeelandNet en staat vermeld bij de afschrijving via de bank. Van de laatste 9 cijfers in de omschrijving haal je de laatste 3 cijfers weg. Dat zou dan het relatienummer moeten zijn.
    A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Matthijs,Bedankt voor de informatie.
      gr Theo

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
      X