Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TV App op Iphone met IOS7.1.2

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• TV App op Iphone met IOS7.1.2

over welk model iPhone gaat dit ??
    ik heb een iPhone 5 en daar staat iOS 10 op.
    dus vermoed ik dat je een iPhone 4 hebt, uit het jaar onzes heerens 2010

Reageer

Klopt , Fred. Iphone 4, dus ik kan niet meer updaten naar IOS8.
      Maar volgens de productinfo van Delta moet het kunnen v.a. ios7.

Reageer

ja, maar de info van Delta loopt helaas nog al es achter.

Reageer

Graag dan de reactie hierop van Delta-zijde.

Reageer

Jammer, ik hoopte dat dit mogelijk een gevolg was van de laatste update en nog verholpen zou kunnen worden.

Nu is gelukkig een zo kleine Iphone toch al minder geschikt voor tv-kijken en alleen daarvoor is vervanging natuurlijk niet nodig.

Reageer

Helaas (als dat het juiste woord is) gaat de techniek erg snel. Ik heb nu vier jaar een iPhone 5S en 't arme beestje begint al wel wat kuren te vertonen.

Reageer

Ik klaag er niet over hoor want ik vind de resolutie voldoende icm een Chromecast.

Maar ben eigenlijk wel benieuwd wat dit (resolutie) bij de Delta TV app
                (720p HD of 1080p FHD) is :

https://www.onemorething.nl/2017/09/...-app-hd-beeld/

Reageer

Ja, als je al Chromecast hebt, Mapje.

Voorlopig al andere spaardoelen zoals een andere tv, goede FM-antenne voor de tuner en een andere Smartphone,

Reageer

Ik zag dat er op dit topic nog niet echt een antwoord is gekomen. Het is voor de DELTA app op Apple iid echt noodzakelijk dat er gebruik gemaakt moet worden van iOS 8.0. Dit heeft te maken met onderdelen die gebruikt worden in de app die door oudere iOS versies niet ondersteund worden.
                    A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                      Ja, als je al Chromecast hebt, Mapje.

Voorlopig al andere spaardoelen zoals een andere tv, goede FM-antenne voor de tuner en een andere Smartphone,
                      Een Chromecast is toch niet zo duur dat het een spaardoel moet zijn?

Reageer

Mijn beste antwoord zou zijn: mijn nieuwe Smartphone!
                        Helaas op dit moment is het gekozen niet leverbaar bij mijn tel. maatschappij en moet ik dus nog even wachten.

@MatthijsL: Helaas staat op de Website ( ruim 1 maand later 0 nog steeds de oude info.
                        Pas als je verder clickt komt IOS 8.0 in beeld. Zo word je wel op het verkeerde been gezet.

Nee, @ Koeba, maar het is wel het laatste dat ik zou aanschaffen.
                        Eerst een andere smartphone , dan een nieuwe tv, antenne radio en dan misschien ooit nog eens een ChromeCast.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                          Mijn beste antwoord zou zijn: mijn nieuwe Smartphone!
                          Helaas op dit moment is het gekozen niet leverbaar bij mijn tel. maatschappij en moet ik dus nog even wachten.

@MatthijsL: Helaas staat op de Website ( ruim 1 maand later 0 nog steeds de oude info.
                          Pas als je verder clickt komt IOS 8.0 in beeld. Zo word je wel op het verkeerde been gezet.

Nee, @ Koeba, maar het is wel het laatste dat ik zou aanschaffen.
                          Eerst een andere smartphone , dan een nieuwe tv, antenne radio en dan misschien ooit nog eens een ChromeCast.

Een welgemeende tip: Koop een Chromecast voor 39 euro bij de mediamarkt en er gaat een wereld voor je open!
                          Ik gebruik ze al sinds ze uitkwamen i.c.m. NAS, Videostream op Chrome en iOS en een 5.1 set. Ik kan bijna niet meer zonder! :P

Reageer

Met de aanschaf van een nieuw toestel is mijn probleem opgelost.
                            Misschien kan een Moderatorer dit dan ook als BESTE antwoord selecteren, want het door Delta geselcteerd antwoorde was dat niet.
                            De info op Delta's site is maar liefst 6 maanden later nog steeds aangepast.

Hier helpt alleen een nieuwer toestel met hoger ios.
                            :@

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                            X