Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
TV App op Iphone met IOS7.1.2
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Ik klaag er niet over hoor want ik vind de resolutie voldoende icm een Chromecast.
Maar ben eigenlijk wel benieuwd wat dit (resolutie) bij de Delta TV app
(720p HD of 1080p FHD) is :
https://www.onemorething.nl/2017/09/...-app-hd-beeld/
Reageer
-
Ik zag dat er op dit topic nog niet echt een antwoord is gekomen. Het is voor de DELTA app op Apple iid echt noodzakelijk dat er gebruik gemaakt moet worden van iOS 8.0. Dit heeft te maken met onderdelen die gebruikt worden in de app die door oudere iOS versies niet ondersteund worden.A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door PtrolJa, als je al Chromecast hebt, Mapje.
Voorlopig al andere spaardoelen zoals een andere tv, goede FM-antenne voor de tuner en een andere Smartphone,
Reageer
-
Mijn beste antwoord zou zijn: mijn nieuwe Smartphone!
Helaas op dit moment is het gekozen niet leverbaar bij mijn tel. maatschappij en moet ik dus nog even wachten.
@MatthijsL: Helaas staat op de Website ( ruim 1 maand later 0 nog steeds de oude info.
Pas als je verder clickt komt IOS 8.0 in beeld. Zo word je wel op het verkeerde been gezet.
Nee, @ Koeba, maar het is wel het laatste dat ik zou aanschaffen.
Eerst een andere smartphone , dan een nieuwe tv, antenne radio en dan misschien ooit nog eens een ChromeCast.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door PtrolMijn beste antwoord zou zijn: mijn nieuwe Smartphone!
Helaas op dit moment is het gekozen niet leverbaar bij mijn tel. maatschappij en moet ik dus nog even wachten.
@MatthijsL: Helaas staat op de Website ( ruim 1 maand later 0 nog steeds de oude info.
Pas als je verder clickt komt IOS 8.0 in beeld. Zo word je wel op het verkeerde been gezet.
Nee, @ Koeba, maar het is wel het laatste dat ik zou aanschaffen.
Eerst een andere smartphone , dan een nieuwe tv, antenne radio en dan misschien ooit nog eens een ChromeCast.
Ik gebruik ze al sinds ze uitkwamen i.c.m. NAS, Videostream op Chrome en iOS en een 5.1 set. Ik kan bijna niet meer zonder! :P
Reageer
-
Met de aanschaf van een nieuw toestel is mijn probleem opgelost.
Misschien kan een Moderatorer dit dan ook als BESTE antwoord selecteren, want het door Delta geselcteerd antwoorde was dat niet.
De info op Delta's site is maar liefst 6 maanden later nog steeds aangepast.
Hier helpt alleen een nieuwer toestel met hoger ios.
:@
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer