Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opnames blijven weer hangen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Opnames blijven weer hangen

vanaf donderdag worden mijn opnames niet afgespeeld. Ik kan ze dus niet terugkijken. Dat betreft op al de zenders die ik kan ontvangen. Ik ben uitgelogd en opnieuw ingelogd, maar dat helpt niet.

Je bent niet de enige, kijk ook bij dit topic:"Opnames blijven in geplande opnames staan en programma's blijven hangen".
    Hoe meer melding, hoe meer aandacht hopelijk.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door smitde
      vanaf donderdag worden mijn opnames niet afgespeeld. Ik kan ze dus niet terugkijken. Dat betreft op al de zenders die ik kan ontvangen. Ik ben uitgelogd en opnieuw ingelogd, maar dat helpt niet.
      Er is vorige week een update geweest en dit zou dit probleem opgelost moeten hebben. Is dat ook bij jou het geval?
      Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Caroline
        Oorspronkelijk gepost door smitde
        Er is vorige week een update geweest en dit zou dit probleem opgelost moeten hebben. Is dat ook bij jou het geval?
        nee hoor, probleem is nog niet opgelost, ik heb er weer last van

Reageer

Heb je hiervoor de volgende info?

- Device + OS + Software versie
          - Zender + uitzending + datum/tijd
          A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Geplande opnames worden niet opgenomen en komende dus niet bij opgenomen programma's

Erg frusterend als je een serie volgt

Kan hier iets aan gedaan worden aub

Rudie

Reageer

Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
              Heb je hiervoor de volgende info?

- Device + OS + Software versie
              - Zender + uitzending + datum/tijd
              Bij ons gebruiken we het op de iPad met iOS 10.3.3. Maar ook als de opname via computer op het werk wordt ingesteld wil het mislukken.

Het meest recente programma dat we probeerden op te nemen is Penoza van zondag half 9. Vanavond om 10 voor 11 nog een opname gepland.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door rudievdb
                Geplande opnames worden niet opgenomen en komende dus niet bij opgenomen programma's

Erg frusterend als je een serie volgt

Kan hier iets aan gedaan worden aub

enorm balen is dit. Nu worden er wel programma s opgenomen maar als ik die wil afspelen dan krijg ik een blokje in beeld met de tekst....kan opname niet afspelen. Schiet niet op

Rudie

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                X