vanaf donderdag worden mijn opnames niet afgespeeld. Ik kan ze dus niet terugkijken. Dat betreft op al de zenders die ik kan ontvangen. Ik ben uitgelogd en opnieuw ingelogd, maar dat helpt niet.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Opnames blijven weer hangen
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door smitdevanaf donderdag worden mijn opnames niet afgespeeld. Ik kan ze dus niet terugkijken. Dat betreft op al de zenders die ik kan ontvangen. Ik ben uitgelogd en opnieuw ingelogd, maar dat helpt niet.Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door CarolineOorspronkelijk gepost door smitdevanaf donderdag worden mijn opnames niet afgespeeld. Ik kan ze dus niet terugkijken. Dat betreft op al de zenders die ik kan ontvangen. Ik ben uitgelogd en opnieuw ingelogd, maar dat helpt niet.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door MatthijsLHeb je hiervoor de volgende info?
- Device + OS + Software versie
- Zender + uitzending + datum/tijd
Het meest recente programma dat we probeerden op te nemen is Penoza van zondag half 9. Vanavond om 10 voor 11 nog een opname gepland.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door rudievdbGeplande opnames worden niet opgenomen en komende dus niet bij opgenomen programma's
Erg frusterend als je een serie volgt
Kan hier iets aan gedaan worden aub
enorm balen is dit. Nu worden er wel programma s opgenomen maar als ik die wil afspelen dan krijg ik een blokje in beeld met de tekst....kan opname niet afspelen. Schiet niet op
Rudie
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer