Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opnames blijven in geplande opnames staan en programma's blijven hangen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Opnames blijven in geplande opnames staan en programma's blijven hangen

Hallo, deze week elke dag blijven progamma's hangen, ook opnames bij het terugkijken. Dit is bij diverse zenders.
    Sinds donderdag 24-8 blijven de geplande opnames staan en komen niet bij de bewaarde opnames (RTL4, RTL8 en SBS6),
    mogelijk zijn er meer zenders waar dit probleem speelt maar dat weet ik niet.
    We kijken via PC met W7 en IE. N
    Nu zag ik op het forum wel in andere topics dat er een updat van het liveTV gebeuren gaat komen / al geweest is? Kan het hier ook mee te maken hebben?
    Hopelijk komt er snel een oplossing.

Ik heb dat ballang opgegeven. Om mezelf te quoten uit dit topic https://forum.zeelandnet.nl/delta-in...niet-meer-5913 :

Reageer

In twee maanden kan er veel veranderen, kobus. Jouw opmerking draagt vrij weinig bij hier...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door TimH
        In twee maanden kan er veel veranderen, kobus. Jouw opmerking draagt vrij weinig bij hier...
        Kobus opmerking maakt wel degelijk een super belangrijk punt duidelijk: Delta krijgt al lang bestaande problemen met Deltatv gewoon NIET OPGELOST. Ben zelf ook al drie maand bezig met vastlopers, er is absoluut wel bereidheid om te luisteren, maar oplost wordt er niets. En dus onderschrijf ik Kobus opmerkingen over bloeddruk en humeur voor 100%, uiteraard met de hoop dat het aangekaarte probleem EINDELIJK eens wordt opgelost.

Reageer

Probleem nog aanwezig, maar ook het terugkijken van programma's werkt niet.
          Ook via Chrome is het hetzelfde.
          Dus wordt het tijd dat er hard aan wordt getrokken om dit opgelost te krijgen, want het ging een poos goed maar toch komt dit probleem weer terug. Wordt tijd dat ze bij zulke problemen kortingen gaan geven, want iets wat niet goed werkt , maar wel de volle prijs incasseren, dat kan natuurlijk niet.

Reageer

Ook wij hebben dit hier moeten constateren De ontwikkelaar is weer aan het werk om dit op te lossen.

JCZ De DELTA TV App of Live TV kijken is bij onze abonnementen vanaf Instap gratis.
            Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

Reageer

Hallo, hier is het opgelost, verschillende zenders geprobeerd en de opnames doen het allemaal.
              Nu hopen dat het zo blijft.

Reageer

Hallo, bij mij blijven de opnames ook bij geplande opnames hangen. Sinds zaterdag 2-9. Uitloggen en opnieuw inloggen heeft geen zin helaas. Is dit een breed probleem of komt dit soms per gebruiker naar voren?

Reageer

Kijk bij het hieronder vermelde topic, dan zie je dat je niet alleen bent, sinds vorige week is het weer gezeur (na de update), daarvoor ging het vanaf ongeveer eind mei goed (3 maanden)

https://forum.zeelandnet.nl/delta-in...op-laptop-6309

Reageer

Oorspronkelijk gepost door TimH

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                    X