Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

NotSupportedError

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• NotSupportedError

Wanneer ik via mijn laptop op Delta Interactieve TV wil kijken dan krijg ik op Net5 de melding: "NotSupportedError" Hoe los ik dit op? Een aantal andere zenders, zoals NPO1,2, 3 of RTL4 doen het wel. RTL8 geeft helaas ook de foutmelding.

Probeer eens een andere browser.
    Hier geen error met IE11.

Voor zondag komt er een Update.

Reageer

Dank. Edge blijkt de foutmelding te veroorzaken. IE werkt helaas ook niet omdat Silverlight dwars ligt. Gelukkig is er ook nog Chrome.

Reageer

Mooi zo, dan kan je in ieder geval kijken.
        Hopelijk zal die update de error verhelpen.

Reageer

Helaas de foutmelding is er nog steeds. RTL5 ligt dwars. De update is dus niet afdoende

Reageer

Sorry, RTL7 geeft het probleem. Rest niet getest. Ik werk normaal met Edge. Gelukkig geeft Chrome geen problemen.

Reageer

Bij mij was het net bij SBS6, de opname doet hij nu weer wel, maar dan nu weer dit.
              En ook nog bij al bestaande opnames, waar hij weer bij het begin opstart als je verder wilt kijken, waar
              je de volgende keer was gebleven.
              Dus de update van afgelopen week geeft volgens mij meer probleempjes dan verbeteringen.
              Het is via IE en Chrome

Reageer

Het wordt wat het hangen en opnieuw bij het begin kijken steeds erger, vanavond voor de 3e keer een opname vanaf het begin gezien en nog het einde niet weten.
                Hopelijk wordt hier zeer snel wat aan gedaan.
                Want dit is natuurlijk een probleem wat na zo'n update niet moet kunnen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door JCZ
                  Het wordt wat het hangen en opnieuw bij het begin kijken steeds erger, vanavond voor de 3e keer een opname vanaf het begin gezien en nog het einde niet weten.
                  Hopelijk wordt hier zeer snel wat aan gedaan.
                  Want dit is natuurlijk een probleem wat na zo'n update niet moet kunnen.
                  Was dit bij een bestaande opname of een nieuwe opname? Via de app (android of ios?) of PC? Welk besturingssysteem gebruik je? Gebeurt het met alle opnames of alleen bij opnames van een bepaald kanaal?

Andere gebruikers die ook hapering ondervinden in de opnamens mogen uiteraard ook de vragen beantwoorden. Hoe meer info de beter.

Betreffende de foutmelding, ik heb hem nog niet gekregen, maar ik heb dan ook niet de beschikking over Edge. Wanneer die foutmelding weer komt, dan verneem ik dat graag en hoor ik graag zo veel mogelijk info over gebruikte hard- en software.
                  A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Meldingen graag plaatsen in dit topic. Zo blijft het een beetje overzichtelijk.
                    A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...