Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geheugen en TV App /Live Tv

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Geheugen en TV App /Live Tv

Om tv te kijken op laptop/pc/telefoon/tablet zijn er hardware-eisen: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=465,E=0000062090001778432,K=8521,Sxi =2,case=guid({A0506D11-D7AB-4756-A46C-2588B6719C68}),TS=ZeelandnetNL_2016

Ik vraag me af of er geen min. geheugen-eisen zijn.
    Dit, omdat ondanks het feit dat men voldoet aan de voorgeschreven systeemeisen, bij diverse klanten regelmatig de uitzending stopt en er weer geladen wordt.

Of zijn er gewoon op bepaalde tijdstippen te veel klanten die kijken?

goeie vraag.
    maar hoe zit het met de stabiliteit van de veelal draadloze internet ??
    als je surft en emailt dan merk je weinig van een haperende verbinding.
    bij een video stream is dat wel iets anders.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ptrol
      Om tv te kijken op laptop/pc/telefoon/tablet zijn er hardware-eisen: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=465,E=0000062090001778432,K=8521,Sxi =2,case=guid({A0506D11-D7AB-4756-A46C-2588B6719C68}),TS=ZeelandnetNL_2016

Ik vraag me af of er geen min. geheugen-eisen zi
      Het gaat om op de smart tv streamen van ipad naar tv via chromecast
      Dit, omdat ondanks het feit dat men voldoet aan de voorgeschreven systeemeisen, bij diverse klanten regelmatig de uitzending stopt en er weer geladen wordt.

Reageer

?? cmdevrieze ???

Reageer

Op de smart tv hapert die , ik stream vanaf ipad via de chromecast naar tv . Heb ik ook via apple tv .

Reageer

Wordt tijd dat delta het internet een fikse update geeft ..

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ptrol

Ik vraag me af of er geen min. geheugen-eisen zijn.

Geen Moderator die kan reageren?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door cmdevrieze
                Wordt tijd dat delta het internet een fikse update geeft ..
                Eehhhh heeft Delta het internet uitgevonden?????
                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

De capaciteit heeft in het verleden wel voor problemen gezorgd, dat klopt. We willen dit nog verder uit gaan breiden zodat een dergelijk probleem in z'n geheel niet meer voor mag komen.

Reageer

Dus geheugen kan geen oorzaak zijn?

Reageer

Dat kan, het apparaat in kwestie moet het ook kunnen verwerken. Maar als andere streamingdiensten wel goed werken, die geeneens zo heel veel anders functioneren, is de logische gedachte dat het aan capaciteit bij ons ligt. Maar dat hoeft ook niet altijd het geval te zijn.

Reageer

Waarom ontbreken dan min. geheugeneisen?
                        Dit in tegenstelling tot besturingssysteem die Delta wel opgeeft.

Is dit niet door Delta onderzocht?

Reageer

De gegevens zijn mij niet bekend, maar ga er vanuit dat deze wel beschikbaar zijn. Ik zal aan mijn collega's vragen of dit er is en of dit aan het item in de Kennisbank toegevoegd kan worden.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                          X