Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta ontwikkelt nieuw interactief tv-platform

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Delta ontwikkelt nieuw interactief tv-platform

Ben benieuwd als ik het dan goed begrijp krijgen we dus de lang verwachte upgrade
    van Kanaal 12 op TV ?

waar staat het origineel van dit artikel ??

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fred44nl
      waar staat het origineel van dit artikel ??
      In het Delta magazine dat momenteel wordt verspreid.

Reageer

https://www.delta.nl/allemaaldigitaal/delta-magazine
        pagina 18/19

Reageer

Ik heb het wel gelezen op de bladzijden 18 en 19 in de bijna-glossy Delta Magazine (gisteren in de bus gekregen), zal wel ergens een digitale versie van zijn, gezien de bijlage van Mapje

Reageer

Zonde van de papieren versie

Reageer

Ik kijk nu naar Ziggo 128 zenders op tablet en laptop dat is pas mooi
              als dat bij delta ook zou kunnen kwamen er nog meer klanten , dus afwachten maar

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Mapje
                https://www.delta.nl/allemaaldigitaal/delta-magazine
                pagina 18/19
                dank je.
                zou zoiets ook te downloaden zijn ??

Reageer

Oorspronkelijk gepost door hillebregt
                  Zonde van de papieren versie
                  en dat in een digitaal tijdperk

Reageer

ik heb het magazine ook gevonden
                    en aandachtig doorgekeken, helemaal lezen komt later.

maar hoe vaak komt het begrip FM-radio voor in het magazine ??

Reageer

""FM Radio"" is helemaal geschrapt uit het woordenboek van Delta, ik heb het geturfd. Dus ik ben bang dat de luisteraars toch aangewezen worden op de radio in de tv. Ook wel mooi geluid, daar niet van. Dus als je nu analoog kijkt vallen die tv en radio weg. Wil je afhankelijk zijn van de radio blijft er, denk ik alleen de DAB over. En daar zit niemand om te springen. En Ik ben benieuwd wat Delta en Omroep Zeeland gaat doen met het begrip "calamiteitenzender" als de radio eruit gaat. Ik kan me voorstellen dat de fervente luisteraars de radio de hele dag op de achtergrond hebben aanstaan maar de tv ??

Reageer

Hopelijk kan je vanaf dan ook je eigen zenderpakket bepalen. Als dat zo is, dan kan ik nog wel even wachten met de overstap te maken naar een andere provider. Mede de topkwaliteit van de zenders en de internetverbinding bij Delta weerhouden mij er nu nog van om over te stappen. Het huidige basis pakket (en geen andere passende extra zenderpakketten) zijn eigenlijk aanleiding tot overstappen. Heb namelijk helemaal niets met voetbal, dus de compensatie voor TLC en Discovery met Fox gaan aan mij voorbij.

Reageer

Is dit topic beantwoord of kan ik hierin nog iets betekenen of uitzoeken?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door TimH
                            Is dit topic beantwoord of kan ik hierin nog iets betekenen of uitzoeken?
                            Nee eigenlijk weten we nog steeds niks meer, ik zou graag weten of dat dit nu
                            om een uitbreiding/vernieuwing van kanaal 12 (Hbbtv) gaat.

Of gaat het dan om een aanvulling/vernieuwing op de Delta TV app misschien ?

Dus ik weet niet of deze info al verstrekt mag worden op dit moment, of we
                            gewoon meer geduld moeten hebben en nader bericht volgt.

Reageer

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X