Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

geen HD ontvangst

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • geen HD ontvangst

    Beste,
    sinds onze verhuizing (mei) doen de HD zenders het niet meer, wij hebben een pakket hiervoor afgesloten.
    wij dachten dat het misschien lag aan de antenne kabel maar die is inmiddels vervangen zonder resultaat

  • #2
    Installeer eens opnieuw met de juiste regiocode.
    Zie: https://youtu.be/1bbwEtkefgI

    Reageer


    • #3
      wij hebben niet zo een kaart maar nog de oude ontvanger...
      de regio code is hetzelfde gebleven 3000

      Reageer


      • #4
        zonder smart-card is de regio-code 4000
        https://www.delta.nl/service/televis...nder-smartcard

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door fred44nl
          zonder smart-card is de regio-code 4000
          https://www.delta.nl/service/televis...nder-smartcard
          ..en ontvang je slechts 3 HD zenders!

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door fred44nl
            zonder smart-card is de regio-code 4000
            https://www.delta.nl/service/televis...nder-smartcard
            Met smartcard is de regio-code 1000 t/m 3000 , ik denk dat hij hier de insteekkaart bedoeld en dat hij een losse decoder heeft, want anders zou je immers het pluspakket niet kunnen bekijken (hiervoor een pakket afgesloten)

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Niggo
              Oorspronkelijk gepost door fred44nl
              zonder smart-card is de regio-code 4000
              https://www.delta.nl/service/televis...nder-smartcard
              Met smartcard is de regio-code 1000 t/m 3000 , ik denk dat hij hier de insteekkaart bedoeld en dat hij een losse decoder heeft, want anders zou je immers het pluspakket niet kunnen bekijken (hiervoor een pakket afgesloten)
              maar HD-zenders zitten dan weer hoofdzakelijk in het basispakket....

              Reageer


              • #8
                Hoi leonpronk. Is het al gelukt met de HD zenders? Als je een smartcard hebt, dan zouden ze gewoon moeten werken. Gebruik je geen smartcard, dan krijg je alleen NPO 1, 2 en 3 in HD.

                Stuur anders even je klantgegevens naar [email protected]. Of neem telefonisch contact op met onze klantenservice via 0118 - 22 55 00. Mocht je smartcard een refresh nodig hebben, dan is telefonisch contact het makkelijkste omdat je dan je apparatuur aan kan zetten voor het ontvangen van het refreshsignaal.
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer


                • #9
                  nee het is nog niet gelukt, heb u een mail gestuurd

                  Reageer


                  • #10
                    De e-mail ontvangen en een reactie gestuurd.
                    A prudent question is one-half of wisdom

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                      De e-mail ontvangen en een reactie gestuurd.
                      reactie ontvangen, inmiddels gebeld en wacht nu al 2 dagen op een telefoontje terug, schijnt nogal een technisch iets te zijn

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X