Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Deltatv uitzending gemist loopt steeds weer vast
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Voldoet je hardware wel aan de vereiste systeemeisen?
Zie: https://www.delta.nl/tv-internet-tel...levisie/tv-app
Kijk je via de App ( en heb je deze al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd?)?
Of kijk je via Live Tv?
Heb je al eens je browsers schoongemaakt?
Zie: https://forum.zeelandnet.nl/zeelandn...-prikbord-6130
Welke browser gebruik je nu en al andere getest?
Er zijn ook geen updates voor het besturingssysteem op de hardware?
-
Dank voor Uw reactie.
Hardware voldoet aan omschreven systeemeisen.
De app heb ik nog niet opnieuw geinstalleerd, zal kijken of dat helpt.
Browser schoonmaken geeft teveel problemen ivm routine handelingen.
Gebruik Firefox. En jawel, ik word gedwongen om zelf te gaan uitproberen. Dat vreet tijd, maakt me boos, ik betaal tenslotte wel de rekening en mag dan nog het werk doen ook!!
Geen updates besturingssystemen beschikbaar. Trouwens, zie nu dat volgens de link die je meestuurde, dat iOS7 vereist is. Heb iOS9 erop staan, maar kreeg wel van Zeelandnetmedewerker advies maar een nieuwe te kopen. Het stinkt.
Reageer
-
Er is een update aangekondigd.
Wellicht biedt deze verbetering:
Oorspronkelijk gepost door MatthijsLEr komt een update van het systeem waarmee de streaming verbetert moet worden. Ook andere issues worden hiermee verholpen. Tenminste dat is wel de bedoeling :8
Dat zal ergens deze week gebeuren. Weet niet precies wanneer maar zondag moet dat iig wel afgerond zijn.
We horen het graag terug als je daarna nog problemen ondervindt.
Reageer
-
Beste MatthijsL, het probleem is nog steeds niet opgelost. Sterker nog, de boel loopt nu ook vast als ik een uitzending opgenomen heb. Jullie krijgen het dus gewoon niet voor elkaar ??? Niet makkelijk om toe te geven, maar ons steeds weer de indruk geven 'dat het ooit wel goed komt' is echt kl**te!!
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door draaitbBeste MatthijsL, het probleem is nog steeds niet opgelost. Sterker nog, de boel loopt nu ook vast als ik een uitzending opgenomen heb. Jullie krijgen het dus gewoon niet voor elkaar ??? Niet makkelijk om toe te geven, maar ons steeds weer de indruk geven 'dat het ooit wel goed komt' is echt kl**te!!
Ondertussen zijn we 2 maanden verder en het probleem wat toen speelde steekt nu weer even de kop op. Er wordt aan gewerkt.
Reageer
-
Beste moderator Frans
Machteloos knarsentandend las ik je reactie. Boos ook, en dat is zacht uitgedrukt. Die achteloze opmerking "Er wordt aan gewerkt", die opmerking krijg ik dus iedere keer te horen. 6 maanden lang inmiddels. Durf eens toe te geven dat jullie het gewoon niet voor elkaar krijgen. Compenseer ons eindelijk eens voor alle ellende, geef ons een jaar gratis internet. En asjeblieft, kom ook niet aanzetten met de dooddoener dat deltatv gratis is en er dus geen sprake kan zijn van compensatie. Lees er jullie eigen advertenties maar eens op na, jullie lokken ons met allerlei gratis voorzieneingen, is dat een vrijbrief om geen kwaliteit te leveren. Ja, boos, spuugzat en mijn geduld is op, maar jullie misbruiken de machtspositie van Delta. Of ik zo aan die tv app gehecht ben? Welnee, gebruik het maar een paar keer per maand. Het mag best eens niet werken vanwege een of andere update, maar 6 maanden lang niet werken neigt naar amateurisme of gemakzucht ?
Jahoor, ik moet geduldig zijn, nog 6 maanden ?
Fijne dag verder, ik ga fietsen langs de Schelde, wat is onze delta toch mooi : )
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door draaitb... Compenseer ons eindelijk eens voor alle ellende, geef ons een jaar gratis internet...
Problemen zijn niet altijd zo eenvoudig op te lossen als sommige mensen denken, maar er is goed nieuws. Onze collega's hebben hard gewerkt en gisteren is er nog een update geweest. Tot nu toe heb ik nog geen hapereringen bemerkt op liveTV vandaag.
Programma gemist kan nog een beetje achterlopen omdat het syteem nu aan het synchroniseren is. Dat kan nog de hele dag duren.A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door draaitbBeste moderator Frans
Machteloos knarsentandend las ik je reactie. Boos ook, en dat is zacht uitgedrukt. Die achteloze opmerking "Er wordt aan gewerkt", die opmerking krijg ik dus iedere keer te horen. 6 maanden lang inmiddels. Durf eens toe te geven dat jullie het gewoon niet voor elkaar krijgen.
tldr geknipt.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door draaitbDank voor Uw reactie.
Hardware voldoet aan omschreven systeemeisen.
De app heb ik nog niet opnieuw geinstalleerd, zal kijken of dat helpt.
Browser schoonmaken geeft teveel problemen ivm routine handelingen.
Gebruik Firefox. En jawel, ik word gedwongen om zelf te gaan uitproberen. Dat vreet tijd, maakt me boos, ik betaal tenslotte wel de rekening en mag dan nog het werk doen ook!!
Geen updates besturingssystemen beschikbaar. Trouwens, zie nu dat volgens de link die je meestuurde, dat iOS7 vereist is. Heb iOS9 erop staan, maar kreeg wel van Zeelandnetmedewerker advies maar een nieuwe te kopen. Het stinkt.
Maar even serieus: Je vraagt om hulp en vindt het niet normaal dat er dan gevraagd wordt om wat te testen of te proberen? Dat maakt het werk voor een helpdeskmedewerker wel flink wat moeilijker....:8
Reageer
-
Beste Koeba
Waarom ik bij Zeelandnet blijf? Er is geen betaalbaar alternatief met dezelfde snelheid.
Overigens lijkt het erop dat het probleem is opgelost. 6 maanden, denk zelfs langer, duurde het. En het lag dus niet aan mijn apparatuur en ik had dus geen nieuwe tablet aan hoeven schaffen (op advies van Zeelandnet). Ja, dat maakt me boos, wat dan nog versterkt wordt door reacties van mensen die suggereren dat ik niet wil meewerken en beter een andere provider kan zoeken. Maar geeft niets, ik sla de olank ook wel eens totaal mis, kan gebeuren.
Machteloos knarsentandend las ik je reactie. Boos ook, en dat is zacht uitgedrukt. Die achteloze opmerking "Er wordt aan gewerkt", die opmerking krijg ik dus iedere keer te horen. 6 maanden lang inmiddels. Durf eens toe te geven dat jullie het gewoon niet voor elkaar krijgen.
tldr geknipt. [/quote]
Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan Delta dat je er liever over klaagt dan er gewoon vertrekt?[/quote]
Reageer
-
6 maanden duurde het, minimaal, en nee, ik heb nooit en nergens gedacht of gesuggereerd dat het probleem makkelijk op te lossen zou zijn. Als jullie het dan uiteindelijk oplossen, zou er best eens excuses aangeboden mogen worden voor al jullie foutieve adviezen. Heb dus wel voor niets een nieuwe tablet aangeschaft omdat het volgens jullie daar aan lag. Dacht Zeelandnet zelf dan dat het zo makkelijk op te lossen was ; ) ? Fijne dag verder en oh ja, heb je die andere helft van wijsheid al gevonden ??
Oorspronkelijk gepost door MatthijsLOorspronkelijk gepost door draaitb... Compenseer ons eindelijk eens voor alle ellende, geef ons een jaar gratis internet...
Problemen zijn niet altijd zo eenvoudig op te lossen als sommige mensen denken, maar er is goed nieuws. Onze collega's hebben hard gewerkt en gisteren is er nog een update geweest. Tot nu toe heb ik nog geen hapereringen bemerkt op liveTV vandaag.
Programma gemist kan nog een beetje achterlopen omdat het syteem nu aan het synchroniseren is. Dat kan nog de hele dag duren.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door draaitb6 maanden duurde het, minimaal, en nee, ik heb nooit en nergens gedacht of gesuggereerd dat het probleem makkelijk op te lossen zou zijn. Als jullie het dan uiteindelijk oplossen, zou er best eens excuses aangeboden mogen worden voor al jullie foutieve adviezen. Heb dus wel voor niets een nieuwe tablet aangeschaft omdat het volgens jullie daar aan lag. Dacht Zeelandnet zelf dan dat het zo makkelijk op te lossen was ; ) ? Fijne dag verder en oh ja, heb je die andere helft van wijsheid al gevonden ??
Oorspronkelijk gepost door MatthijsLOorspronkelijk gepost door draaitb... Compenseer ons eindelijk eens voor alle ellende, geef ons een jaar gratis internet...
Programma gemist kan nog een beetje achterlopen omdat het syteem nu aan het synchroniseren is. Dat kan nog de hele dag duren.
Het advies dat wij onze klanten geven, is om te achterhalen hoe wij de storing het beste kunnen verhelpen.
Hierdoor ontvangen wij weer feedback, als dit niet heeft geholpen om te werken aan verbeteringen.
Het kan zijn dat jouw tablet niet geschikt was. Neem eens een kijkje in onze kennisbank die online staat. Hier staat namelijk op welke apparaten de DELTA TV app werkt.
https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=26,E=0000061591886234373,K=8031,Sxi= 1,case=guid({A0506D11-D7AB-4756-A46C-2588B6719C68}),TS=DeltaNL_2016
Wij gaan mensen niet verplichten om nieuwe apparaten aan te schaffen.
Ik snap dat je het allemaal niet leuk vindt, dat de storing niet 1, 2, 3 is verholpen. Wij werken continu aan de verbeteringen van onze producten.
Mijn excuses als wij niet aan jouw verwachtingen hebben voldaan.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer