Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Digitale tv

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Digitale tv

Ik wil ook naar digital tv , mijn vraag is of deze TV die ik wil aanschaffen geschikt is voor Delta TV ?
    vr.gr. Tony Berkers

ga naar een goede zaak die weten wat je moet kopen en wat niet kunnen je ook gelijk aanmelden en je tv in stellen

Reageer

Dealers bij je in de buurt: https://www.delta.nl/tv-internet-tel...evisie/dealers

Reageer

aangezien er geen zaak in de buurt is die deze TV LG32LJ510B heeft is dat geen optie ,en Delta klantenservice weet het ook niet zo direct.

Reageer

Veel van zulk soort info valt terug te vinden op : televisies.nl

TV LG32LJ510B

Reageer

Als ik de specificaties zo zie dan gaat dit zeker lukken. Er zit een ingebouwde DVB-C tuner in, dus je kan digitaal zonder smartcard kijken. Ook zit er een mogelijkheid voor CI+ module in, dus digitaal met smartcard kan ook.

Lijkt me een prima tv voor een schappelijk prijsje!

Reageer

Staat je info hier niet bij ? http://www.lg.com/uk/tvs/lg-32LJ510B

op deze pagina vind je de gebruiksaanwijzing http://www.lg.com/uk/support/support...ct/lg-32LJ510B

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Mapje

TV LG32LJ510B
                Daar heb ik ook al opgekeken ,maar die geeft weer aan dat geen full HD is. En op andere sites weer wel. Wie en wat moet ik nu geloven

Reageer

Waarom niet aan LG zelf vragen.

Neem contact op met een LG Customer Service medewerker
                  Openingstijden: ma t/m vrij (met uitzondering van feestdagen) 08:30 - 20:00 uur
                  0900 543 5454 (NL, lokaal tarief) of + 32 (0)15 200 255 (BE,LUX nationaal tarief)

Reageer

Oorspronkelijk gepost door jgoedbloed
                    Waarom niet aan LG zelf vragen.

Neem contact op met een LG Customer Service medewerker
                    Openingstijden: ma t/m vrij (met uitzondering van feestdagen) 08:30 - 20:00 uur
                    0900 543 5454 (NL, lokaal tarief) of + 32 (0)15 200 255 (BE,LUX nationaal tarief)
                    dat had ik al gedaan maar ze konden mij geen garantie geven dat het kon

Reageer

Oorspronkelijk gepost door antony
                      Oorspronkelijk gepost door Mapje

TV LG32LJ510B
                      Daar heb ik ook al opgekeken ,maar die geeft weer aan dat geen full HD is. En op andere sites weer wel. Wie en wat moet ik nu geloven
                      Als je op "meer specificaties" klikt staat er wel Full HD. Ook Mediamarkt geeft aan dat de tv Full HD is!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door antony
                        dat had ik al gedaan maar ze konden mij geen garantie geven dat het kon
                        digitale TV zonder smartcard is er nu ook al.
                        dus je kun het ook nu proberen.
                        laat de TV zenders zoeken, zowel analoog als digitaal
                        en bekijk het resultaat.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door TimH
                          Als ik de specificaties zo zie dan gaat dit zeker lukken. Er zit een ingebouwde DVB-C tuner in, dus je kan digitaal zonder smartcard kijken. Ook zit er een mogelijkheid voor CI+ module in, dus digitaal met smartcard kan ook.

Lijkt me een prima tv voor een schappelijk prijsje!
                          Hij is geschikt voor Delta ,maar de specificaties van verschillende aanbieders lopen uiteen. De TV word door velen aangeprezen als FULL HD maar LG zelf zegt HD ready met 'Resolutie Upscaler' ,nou zoek het dan maar eens uit.
                          Verder bedankt iedereen voor de reacties

Reageer

HD ready en Full HD hebben betrekking op de beeldkwaliteit, niet zozeer of deze digitale televisie aan kan of niet. Ik moet wel zeggen dat het soms erg lastig zoeken is naar specificaties. Met name als iedere website weer wat anders zegt. :?

Reageer

Officieel gezien hebben we hiervoor dan nu mede de Digitale TV Check voor.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X