Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vastlopen van de DeltaApp tijdens het streamen.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Vastlopen van de DeltaApp tijdens het streamen.

    Een paar weken ben ik actief de DeltaApp gaan gebruiken om programma's op te nemen en terug te kijken. Dit doe ik dan m.b.v. streamen van mijn iPad/iPhone naar de Chromecast Ultra die bekabeld is met de modem.
    Nu is het meerdere keren voorgekomen dat tijdens het kijken/streamen de film of het programma vast loopt, dan moet ik hem opnieuw opstarten en vervolgens helemaal opnieuw kijken. Want ook opgenomen programma's kun je vaak niet doorspoelen. De ergernis die hierdoor onstaat is zo groot dat ik overweeg over te stappen naar een andere provider.

    Ik heb contact gehad met de klantenservice, internet is stabiel en de wifi is dat ook.

    Wat kan het probleem zijn of is het gewoon falen van de App?

    Groeten Yannick

  • #2
    Wij hebben hier helaas ook veel problemen mee.

    soms vlak voor het einde uitvallen, en vooruit spoelen kan ook niet.

    Reageer


    • #3
      In de nieuwste app release notes staat het volgende :

      Wat is er nieuw in versie 4.2.1
      Bedankt voor het doorgeven van jullie feedback via het forum, social media en de klantenservice. In deze update zit verwerkt:

      - Verbeteringen doorgevoerd voor:
      - Chromecast gebruik
      - Doorspoelen van streams waar rechten voor aanwezig zijn
      - Een aantal bugs opgelost

      Het blijft natuurlijk een noodgreep maar je kunt ook opnames afspelen op een PC/Laptop (Windows,macOS en Linux) en deze vervolgens streamen naar de Chromecast .

      Hopelijk werkt dit iets beter.

      Reageer


      • #4
        We hebben al enige tijd niks meer vernomen. We gaan er vanuit dat het probleem is opgelost. Zo niet, dan horen we dat graag.

        Daarnaast kan ik aangeven dat er deze week een update uitgerold wordt waarin we hopen alles op te lossen.

        Reageer


        • #5
          Hopen heb ik niks aan eerlijk gezegd, ik betaal liever voor zekerheden.
          Na de ergernissen heb ik besloten naar een andere provider te gaan.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X