Een paar weken ben ik actief de DeltaApp gaan gebruiken om programma's op te nemen en terug te kijken. Dit doe ik dan m.b.v. streamen van mijn iPad/iPhone naar de Chromecast Ultra die bekabeld is met de modem.
Nu is het meerdere keren voorgekomen dat tijdens het kijken/streamen de film of het programma vast loopt, dan moet ik hem opnieuw opstarten en vervolgens helemaal opnieuw kijken. Want ook opgenomen programma's kun je vaak niet doorspoelen. De ergernis die hierdoor onstaat is zo groot dat ik overweeg over te stappen naar een andere provider.
Ik heb contact gehad met de klantenservice, internet is stabiel en de wifi is dat ook.
Wat kan het probleem zijn of is het gewoon falen van de App?
Groeten Yannick
Nu is het meerdere keren voorgekomen dat tijdens het kijken/streamen de film of het programma vast loopt, dan moet ik hem opnieuw opstarten en vervolgens helemaal opnieuw kijken. Want ook opgenomen programma's kun je vaak niet doorspoelen. De ergernis die hierdoor onstaat is zo groot dat ik overweeg over te stappen naar een andere provider.
Ik heb contact gehad met de klantenservice, internet is stabiel en de wifi is dat ook.
Wat kan het probleem zijn of is het gewoon falen van de App?
Groeten Yannick
Reageer