Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Smartcard

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Smartcard

Als ik het premium tv en internet abonnement neem krijg je dan de smartcard gratis of moet je daarvoor apart betalen?

Nee, module en smartcard zal je zelf aan moeten schaffen.

Bijv.: https://deltawebwinkel.nl/ of dealer/winkel in de buurt: https://www.delta.nl/tv-internet-tel...evisie/dealers

Overigens kan je ook zonder smartcard digitaal kijken. Zie: https://www.delta.nl/service/televis...nder-smartcard

Reageer

De CI module heb ik al gekocht.

Reageer

Ik lees dat de smartcard eenmalig 25 euro kost. Klopt dat?

Reageer

In de Webwinkel zie je die prijs ook staan.
          In het DELTA Startpakket vindt u een smartcard om gebruik te maken van digitale TV. Ook is deze kaart te gebruiken als extra smartcard. Let op: deze smartcard werkt uitsluitend in Zeeland.

Ook bij een winkel als bijv. BCC staat deze te koop voor 25 EUR.

Reageer

Kleine update sinds vandaag: nieuwe klanten krijgen een gratis smartcard en CI+ module aangeboden tijdens de installatie van het nieuwe pakket. De monteur installeert deze apparatuur direct.

Reageer

Ik wil niet dat de monteur mijn tv aansluit, dat kan ik zelf. Modem kan ik ook zelf aansluiten.

Reageer

Er komt in ieder geval een monteur langs om het aan te sluiten en te activeren, daarna mag je er mee doen en laten wat je wilt.

Reageer

Dus naast de korting ook gratis ci+ Module, TimH?

Wat mogen de bestaande klanten dan verwachten?

Reageer

Die korting is alleen als je het voor 31 augustus aanvraagt

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                      Dus naast de korting ook gratis ci+ Module, TimH?

Wat mogen de bestaande klanten dan verwachten?
                      Ik kom hier straks even op terug. Heb de vraag uitgezet bij de betreffende afdeling.

Reageer

Ik woon nog bij mijn ouders en wij hebben geen smartcard maar we zijn wel jaren klant van Delta. Kunnen wij die dan ook gratis krijgen?

Reageer

Zoals ik al zei, daar kom ik zo op terug als ik een antwoord heb.

De gratis module + smartcard zoals het nu is, is een actie voor nieuwe klanten. Wat we voor bestaande klanten hebben, hoop ik straks of binnenkort te kunnen noemen.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                          X