Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TV kijken via internet met blokjesbeeld

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• TV kijken via internet met blokjesbeeld

Even een paar vragen
    Hoe komt het dat als ik tv wil kijken op internet het beeld met schokjes verloopt ?? (via mijn redelijk snelle pc )internet ontvangst is 151MB via vaste verbinding op modum.
    als ik programma gemist via Delta tv app wil kijken en het via chromecast naar mijn tv stuurt (via mijn telefoon) dan loopt het programma niet synchroon met de tijd die is ingesteld dus het laatste deel van een programma kan je niet meer zien komt dit door een verkeerde instelling van Delta of is er een andere oorzaak

Wat ik meestal doe als ik blokjesbeeld heb via Live TV kijken, is rechts onderin klikken op HD en daar de automatische instelling op 720p of lager zetten. Wil je dit ook eens testen of dat bij jou de oplossing is?

Wat betreft het feit dat je het einde niet kunt zien bij de opname zal ik hier nog eens onder de aandacht brengen. Wat je natuurlijk wel kunt doen is het programma via programma gemist terug kijken als dit de afgelopen week uitgezonden is.
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Caroline
      Wat ik meestal doe als ik blokjesbeeld heb via Live TV kijken, is rechts onderin klikken op HD en daar de automatische instelling op 720p of lager zetten. Wil je dit ook eens testen of dat bij jou de oplossing is?

Wat betreft het feit dat je het einde niet kunt zien bij de opname zal ik hier nog eens onder de aandacht brengen. Wat je natuurlijk wel kunt doen is het programma via programma gemist terug kijken als dit de afgelopen week uitgezonden is.
      Dat is het hem nu juist als je programma gemist kijkt stopt deze voor de gekozen uitzending afgelopen is dus misschien komt het door de pauzes of intro ?

Reageer

Dat is het hem nu juist als je programma gemist kijkt stopt deze voor de gekozen uitzending afgelopen is dus misschien komt het door de pauzes of intro ?
        en wat het stoppen van live programma,s het is geen blokjes beeld maar stopt steeds na enige sec/min en iedereen sta dan met zn mond open of zo als ze iets vertellen en ga dan weer verder dus iets met de streaming ?? of zo iets

Reageer

Wanneer je beeld hapert, dan kan dit komen doordat de data niet helemaal vloeiend binnenkomt. Het beste herstart je in zo'n geval je modem. Ook als je bij een speedtest gewoon de volle snelheid haalt. Gebruik je ook een losse router? Herstart deze dan zo'n vijf minuten later ook even.

Wat programma gemist betreft, de opnames worden gestart en gestopt gebasseerd op de EPG informatie die bij het programma zit. Wanneer een eerder programma dan uitloopt, kan dit negatieve invloed hebben op het juiste begin en/of einde van volgende programma's. Er is een buffer, maar die is niet altijd groot genoeg.
          A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
          X